Wygląda na to, że powstanie sequela wielokrotnie nagradzanej gry z ramienia Ubisoftu przestaje być czczą przechwałką!
Beyond Good and Evil 2 jest ważnym krokiem w rozwoju Ubisoftu – powiedział jeden z twórców Michel Ancel.
Ancel zdradził, że nad grą rozpoczęto pracę już po zakończeniu tworzenia Rayman Legends. Ostrzegł jednak, że do oficjalnego wydania jeszcze długa droga.
Beyond Good and Evil 2 zostało zapowiedziane już w roku 2008. Jednak potem słuch o niej zaginął, a gdy wszyscy o tym zapomnieli, we wrześniu tego roku Ancel wrzucił kilka zdjęć z gry na swój Instagram.
To nie żadna sztuczka, tylko sposób wyrażenia słów: spójrz, ta gra istnieje i możemy ją skończyć – dodawał jeszcze Ancel tuż przed oficjalnym potwierdzeniem tych wieści w październiku.
Zobacz również: Mass Effect: Andromeda – tryb multiplayer powiązany z kampanią?
Potem twórca tłumaczył tak długie oczekiwania na powstanie, w dużej mierze zrzucając winę na technologiczne ograniczenia.
[Mieliśmy] wielkie pytania, tak wielkie, że nie mogłeś znać odpowiedzi przez wzgląd na zbyt słaby silnik, który utrzymałby wszelkie nowinki, które chcieliśmy zawrzeć w projekcie. To było jak: Okay, jeżeli żaden silnik tego nie przetrzyma, to jak mamy dokonać to, co zamierzamy?
To szalenie trudne, by wyjaśnić ludziom poziom skomplikowania tworzenia gier pod względem technicznym. Dziś wszystko jest trudniejsze, mówimy o milionach behawioralnych AI, systemach i wielkich statkach kosmicznych rozbijających się na ogromnych planetach.
Poza Beyond Good and Evil 2, Ancel pracuje także nad Wild, suvivalową grą z otwartym światem.
Źródło: gamespot.com/Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe.