Star Wars: Battlefront II – Pierwsze zmiany w systemie rozwoju i ekonomii gry!

Electronic Arts stara się ze wszystkich sił naprawić swoje błędy związane z nieudanym systemem mikrotransakcji, który, nie ukrywajmy, zniszczył niestety rozgrywkę. Już w dniu premiery opłaty w realnej gotówce zostały zawieszone na czas nieokreślony, a teraz Battlefront doczekał się pierwszych zmian w systemie rozwoju i ogólnej ekonomii gry.

Na głównej stronie elektroników można przeczytać, że studio ma za sobą długie tygodnie pracy nad nowym systemem, który wprowadzi więcej radości z rozgrywki dla graczy. Electronic Arts śmiało pisze o tym, że nauczyło się na swoich błędach i nie będzie już więcej ich powtarzać. Co konkretnie kryje się za tymi słowami? Otóż pierwszą zmianą jest wzrost liczby przyznawanych kredytów po zakończeniu rundy. Większe zyski będą obejmować wszystkich graczy, choć ci topowi będą otrzymywać znacznie większe profity, jednak konkretne liczby jeszcze nie padły. Zmianom uległ także Arcade Mode, a dokładniej nagrody za rozegrania gry w tym trybie. Od teraz gracze będą otrzymywać trzy razy więcej kredytów. Ostatnim zmienionym elementem są codzienne skrzynki z łupami, które w nowej aktualizacji mają zawierać więcej materiałów do craftingu.

sw loot crate

Zobacz również: Need for Speed: Payback – recenzja kolejnej dobrej gry cierpiącej na mikrotransakcje

Producent na oficjalnej stronie wypowiada się, jakoby są to zaledwie pierwsze kroki w poważnych zmianach, które są planowane w przyszłości. Miejmy nadzieje, że nie będą koniec końców one również ostatnimi, bo wprowadzane nowości to zaledwie kropla w morzu potrzeb, choć cieszy fakt, że EA stara się wskrzesić swój tytuł, który miał być przecież ogromnym sukcesem.

Źródło: ea.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe

Zagorzały fan fantasy, szeroko pojętego gamingu oraz student w jednym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?