Znamy datę premiery “God Particle”!

Wytwórnia Paramount Pictures określiła w końcu datę premiery filmu studia Bad Robot pt. “God Particle” na 24 lutego 2017 roku. O rzeczonym przed chwilą obrazie mogliście się dowiedzieć już w 2012 roku. Będzie to produkcja science-fiction zrealizowana naprawdę niewyobrażalnie małym nakładem finansowym.

Fabuła obrazu “God Particle” ma się kręcić wokół amerykańskiej stacji kosmicznej, która po wypadku związanym z akceleratorem cząstek nagle odkrywa, iż Ziemia całkowicie zniknęła. Sytuacja staje się jeszcze dziwniejsza w momencie, gdy bohaterowie namierzają ślady bliźniaczo podobnej stacji kosmicznej znajdującej się w ich bezpośrednim sąsiedztwie.

W fizyce mianem “God Particle” (“Boska cząsteczka”) określa się hipotetyczny bozon Higgsa – cząsteczkę, na której opiera się zrozumienie współczesnej fizyki kwantowej. Największym dostępnym na świecie akceleratorem cząstek jest Wielki Zderzacz Hadronów. Urządzenie zostało zbudowane w Genewie – Szwajcarii, w celu potwierdzenia teorii bozonu Higgsa.

“God Particle” wyreżyseruje Julius Onah (“Dziewczyna ma kłopoty”) na postawie scenariusza autorstwa Orena Uziela (“22 Jump Street”), który został poprawiony przez Douga Junga (“Star Trek Beyond”).

Źródło: ComingSoon.net

Redaktor

Miłośnik kina akcji lat 80., produkcji młodzieżowych oraz wysokobudżetowych filmów przygodowych, fantasy i science-fiction. Widz szczególnym podziwem darzący oldskulowe animacje, a także pełne magii i wdzięku obrazy Disneya. Ukończył Politechnikę Gdańską i z wykształcenia jest specjalistą w dziedzinie szeroko pojętej chemii.