Jesteśmy świadkami wypierania tradycyjnej telewizji przez nowoczesne platformy streamingowe. Genialny pomysł sprzedawania treści filmowych, znajduje co raz więcej fanów. Możemy oglądać co chcemy, kiedy chcemy i nawet na każdym mobilnym urządzeniu. Zastanawialiście się ile czasu spędzamy przed Netflixem?
Jeśli nie słyszałeś o platformach streamingowych to prawdopodobnie należysz do 1% populacji, która Internet uważa za zło i świadomie rezygnujesz z kolejnego cudu wyprodukowanego przez człowieka. Proponowane usługi błyskawicznie się rozrastają, będą jednocześnie poważnym konkurentem zwykłej telewizji. Netflix w tym momencie przeżywa rozkwit zawodowy i prawdopodobnie jest platformą z największą ilością subskrybentów.
Podczas jednej z konferencji prasowej, dyrektor wykonawcza, Cindy Holland przedstawiła najnowsze informacje, dotyczące ilości czasu spędzania na popularnej platformie filmowej. Jak się okazuje, widzowie średnio poświęcają Netflixowi 2 godziny dziennie. Filmowy gigant nie spoczywa na laurach i w przyszłości zamierza produkować jeszcze więcej oryginalnych treści. Według nieoficjalnych informacji, budżet na 2019 rok wynosi 15 miliardów dolarów.
Źródło: comicbook.com/ Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Dawid Wajda
"Nie ganiaj za ludźmi. Bądź sobą, rób swoje i pracuj ciężko. Odpowiedni ludzie- Ci którzy naprawdę pasują do Twojego życia pojawią się i zostaną". Absolwent dziennikarstwa. W wolnych chwilach konferansjer.