Recenzje filmów Avengers: Koniec gry – recenzja największego filmu Marvela! Łukasz Kołakowski, 24 kwietnia 2019
Recenzje filmów Vox Lux – recenzja mrocznego filmu muzycznego z Natalie Portman Radek Folta, 22 kwietnia 2019
Recenzje filmów Homecoming: Film od Beyoncé – recenzja prezentu artystki dla fanów Katarzyna Skrzynecka, 19 kwietnia 2019
Recenzje filmów After – recenzja młodzieżowego romansidła z siostrą Hannah Baker! Łukasz Kołakowski, 15 kwietnia 2019
Recenzje, Recenzje filmów Jutro albo pojutrze – recenzja najbardziej intymnego deskorolkowego triku Maciej Roch Satora, 14 kwietnia 2019
Recenzje filmów Wynajmij sobie chłopaka – recenzja nowej komedii romantycznej Netflixa z Noah Centineo Katarzyna Skrzynecka, 14 kwietnia 2019
Recenzje filmów Cisza – recenzja horroru od Netfliksa z Kiernan Shipką i Stanleyem Tucci Marta Kucharska, 13 kwietnia 2019
Recenzje filmów Hellboy – recenzja filmu spóźnionego o dwie dekady Łukasz Kołakowski, 12 kwietnia 2019
Recenzje filmów Schyłek dnia – recenzja węgierskiego dramatu historycznego Radek Folta, 5 kwietnia 2019
Recenzje, Recenzje filmów Wilkołak – recenzja polskiego horroru dla tych, co piesków nie lubią Maciej Roch Satora, 2 kwietnia 2019
Recenzje filmów Biały kruk – recenzja filmu Ralpha Fiennesa o rosyjskim baletmistrzu Szymon Góraj, 29 marca 2019
Recenzje filmów Free Solo: ekstremalna wspinaczka – recenzja dokumentu nagrodzonego Oscarem! Radek Folta, 29 marca 2019
Recenzje filmów Dumbo – recenzja aktorskiej wersji klasycznej animacji Disneya Szymon Góraj, 28 marca 2019
Recenzje filmów The Highwaymen – recenzja marnej produkcji o pogromcach Bonnie i Clyde’a Katarzyna Skrzynecka, 25 marca 2019
Recenzje filmów Przedszkolanka – recenzja nietuzinkowego dramatu z genialną Maggie Gyllenhaal Radek Folta, 22 marca 2019
Recenzje filmów Złodziejaszki – recenzja japońskiego arcydzieła nagrodzonego Złotą Palmą w Cannes Radek Folta, 21 marca 2019
Recenzje filmów Ciemno, prawie noc – recenzja kiepskiej kryminalnej baśni Borysa Lankosza Łukasz Kołakowski, 19 marca 2019
Recenzje filmów Przemytnik – recenzja klasycznego filmu w reżyserii Clinta Eastwooda Maciej Rugała, 17 marca 2019
Recenzje filmów Przepraszam, że przeszkadzam – recenzja odjechanej komedii rapera Bootsa Riley’a Radek Folta, 15 marca 2019