Recenzje filmów Projekt Adam – recenzja filmu Netflixa! Upłynęło tyle lat Mikołaj Lipkowski, 11 marca 2022
Recenzje, Recenzje filmów To nie wypanda – recenzja animacji Pixar! Matko i córko Łukasz Kołakowski, 11 marca 2022
Recenzje filmów Cyrano – recenzja filmu. Wielkiej miłości wielkie słowa Monika Sterkowiec, 6 marca 2022
Recenzje filmów Drive My Car – recenzja filmu. Wsiąść do Saaba czerwonego Mateusz Chrzczonowski, 3 marca 2022
Recenzje filmów Matki równoległe – recenzja filmu. Konflikt tragiczny według Almodovara Adam Mańkowski, 28 lutego 2022
Recenzje filmów Teksańska masakra piłą mechaniczną – recenzja filmu Netflixa. Krwawa jatka bez zobowiązań Jakub Przywoźny, 26 lutego 2022
Recenzje filmów Mój dług – recenzja filmu. Skazani na Shawshank po polsku Klaudia Sołdyńska, 24 lutego 2022
Recenzje filmów Król Internetu – recenzja filmu. Andrew Garfield jako gwiazdor w social mediach Michał Celej, 14 lutego 2022
Recenzje filmów Wyjdź za mnie – recenzja filmu. Komedia romantyczna, na którą czekaliśmy Monika Sterkowiec, 14 lutego 2022
Recenzje filmów Oczy Tammy Faye – recenzja filmu z oscarową rolą Jessiki Chastain Monika Sterkowiec, 12 lutego 2022
Recenzje filmów Moonfall – recenzja filmu Rolanda Emmericha. 2001: Skywalker. Odrodzenie Michał Celej, 10 lutego 2022
Recenzje filmów Wolni albo martwi – recenzja filmu o Walterze Stürmer [Tydzień Filmu Niemieckiego] Katarzyna Skrzynecka, 9 lutego 2022
Recenzje filmów Dom – recenzja filmu Netflixa. Co znaczy dla Ciebie Dom? Jakub Przywoźny, 31 stycznia 2022
Recenzje filmów Zaułek koszmarów – recenzja filmu. Neo-noirowa kreacja Guillermo del Toro Michał Celej, 28 stycznia 2022
Recenzje, Recenzje filmów Krzyk – recenzja filmu. Kura, która wciąż znosi złote jaja. Adam Mańkowski, 17 stycznia 2022
Recenzje filmów Hotel Transylwania: Transformania – recenzja filmu. To samo, ale inaczej Mikołaj Lipkowski, 15 stycznia 2022
Recenzje filmów Odludzie – recenzja hiszpańskiego horroru od Netflix. Ale to już było Aneta Olejniczak, 12 stycznia 2022