Recenzje filmów Nie! – recenzja trzeciego filmu Jordana Peele! Już nigdy nie spojrzę na chmury w ten sam sposób… Michał Celej, 20 sierpnia 2022
Recenzje filmów Biegacz, dziwka, Arab, mąż – recenzja filmu! Portret Francuzów w ogniu Kamil Witek, 6 sierpnia 2022
Recenzje filmów DC Liga Super-Pets – recenzja. Obudź w sobie Super-Zwierzaka! Adam Mańkowski, 3 sierpnia 2022
Recenzje filmów Pracownik miesiąca – recenzja świetnej francuskiej komedii Szymon Góraj, 28 lipca 2022
Recenzje filmów Morska bestia – recenzja animacji Netflix. Polowanie na grubego zwierza Szymon Góraj, 11 lipca 2022
Recenzje filmów Cannes 2022: Zbrodnie przyszłości – recenzja filmu. Operacja nową formą seksu Michał Celej, 8 lipca 2022
Recenzje filmów Thor: Miłość i grom – recenzja filmu! Jak Taika zrobi marvela to nie ma… Łukasz Kołakowski, 5 lipca 2022
Recenzje filmów Czarny Telefon – recenzja filmu Scotta Derricksona. Halo, to ja, twój telefon Michał Celej, 4 lipca 2022
Recenzje filmów Człowiek z Toronto – recenzja filmu. Kolejny półprodukt ze stajni Netflix Szymon Góraj, 26 czerwca 2022
Recenzje filmów Pajęcza głowa – recenzja filmu Netflix. Joseph, ale weź już nie rób SF… Szymon Góraj, 20 czerwca 2022
Recenzje filmów Buzz Astral – recenzja animacji Pixar. Andy i jego gust Łukasz Kołakowski, 17 czerwca 2022
Recenzje filmów Przechwycenie – recenzja filmu Netflixa. Jednosobowa tarcza antyrakietowa w czasach Me Too Konrad Stawiński, 6 czerwca 2022
Recenzje filmów Pan Wilk i Spółka. Bad Guys – recenzja filmu. To jest napad Monika Sterkowiec, 31 maja 2022
Recenzje filmów Men – recenzja filmu Alexa Garlanda! Z twarzy podobny zupełnie do każdego Łukasz Kołakowski, 27 maja 2022
Recenzje filmów Top Gun: Maverick – recenzja filmu 2.0 Boski Tom Cruise odlatuje ponownie Ula Reszka, 26 maja 2022
Recenzje filmów Infinite Storm – recenzja amerykańskiego debiutu Małgorzaty Szumowskiej Szymon Góraj, 26 maja 2022
Recenzje filmów Jujutsu Kaisen 0 – recenzja filmu. Czy anime na dobre wkracza do polskich kin? Mateusz Chrzczonowski, 24 maja 2022
Recenzje filmów Cannes 2022: Three Thousand Years of Longing – recenzja filmu George’a Millera Michał Celej, 24 maja 2022