Hity i kity tygodnia: Mandalorianin wraca na Disney +, Sex/Life – na Netflix
Autor: Szymon Góraj
5 marca 2023
Oto kolejne podsumowanie tygodnia! Tym razem na pierwszy plan wysunęliśmy naprzód pojawienie się produkcji z pewnym przedstawicielem Mandalorian oraz 2. sezon pewnego erotycznego serialu.
Hity
- The Mandalorian (Disney+) – oczywiście mamy wielki powrót hitu z uniwersum Disneya. Prawdopodobnie pierwszej produkcji po zakończeniu filmowej Sequel Trilogy, która pozwoliła wierzyć rzeszom fanów, że coś jeszcze z tego uniwersum będzie. Pedro Pascal udanie kontynuuje passę modelowego (choć niekonwencjonalnego) ekranowego ojca/opiekuna.
Disney
- Nieznośny ciężar wielkiego talentu (Canal+) – dalej pojawia się sensacyjna komedia z Nicholasem Cage’em i Pedro Pascalem. Ten drugi tym razem nie jest tym razem małomównym opiekunem małolata/y, tylko tajemniczym miliarderem i fanem naszego gwiazdora…
fot. Nieznośny Ciężar Wielkiego Talentu (2022)
- Martwe zło (HBO Max) – pojawił się również nieśmiertelny hit Sama Raimiego z 1981, który do dziś inspiruje filmowców, a kolejne pokolenia widzów odkrywają na nowo pastiszową historię grupy nastolatków, które odnajdują straszliwą kasetę z taśmą wywołującą demony
Kadr z filmu Martwe zło (1981)
Kity
- Sex/Life (Netflix) – choć produkcja jest oczywiście popularna – inaczej streamingowy gigant nie wypuszczałby nowego sezonu – trudno jest mi go polecić komuś innemu poza absolutnymi fanami takich klimatów. Kolejny rozdział historii znudzonej mężatki ma jeszcze mniej sensu, wprowadzając coraz więcej chaosu w scenariuszu i po prostu pustą opowieść. Zdecydowanie katastrofa tygodnia.
Netflix
- Dzisiaj śpisz ze mną (Netflix) – tak, w ten weekend znęcamy się nad produkcjami Netfliksa. Tym razem dostało się polskiemu filmowi – o dziwo mającemu sporo wspólnego z poprzednikiem. Dobra Roma Gąsiorowska i porządne zdjęcia nie uratują smętnej produkcji nakręconej, zdaje się, bez jakiegoś sensowniejszego celu.
fot. Netflix
Zastępca redaktora naczelnego
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.