Nowy Assassin’s Creed z kształtowaną przez graczy fabułą?

Fabuła i scenariusz zawsze były jednymi z najważniejszych elementów serii Assassin’s Creed. Choć wielu częściom zarzucano sztampową i banalna opowieść, znalazło się kilka tytułów, które przedstawiały nam naprawdę interesującą historię. Wydaje się jednak, że Ubisoft gotów jest odejść od narracyjnego trzymania graczy za rączkę i pozwolić im decydować o wydarzeniach jakie zobaczymy w grze. Pierwszym tytułem mającym wprowadzić tę innowację miałby być właśnie kolejny Assassin’s Creed.

syndicate

Gracze mieliby kształtować świat gry oraz samą opowieść poprzez podejmowanie działań w całym otwartym świecie gry. Podobne mechanizmy zostały już wykorzystane w Far Cry Primal oraz Watch Dogs 2. Jak sprawdzi się taki system, w dodatku jeszcze bardziej rozbudowany, w nowym asasynie? Czy elementy rpg-owe rzeczywiście powinny zawitać do serii? Ponoć zmiany w sposobie rozgrywki mają być tak duże, że producenci są gotowi przesunąć datę premiery gry, co w przypadku Ubosoftu, wydającego zbyt wcześnie niedopracowane tytuły jest istną rzadkością!

Zobacz również: Assassin’s Creed – materiał zza kulis filmu! Poznaj świat kultowej gry!

Źródło: gamerant.com / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe

Dziennikarz

Fan wszelkiej maści blockbusterów (dobrych oczywiście), fanatyk Star Wars, miłośnik popkultury w ogólnym tego słowa znaczeniu i ekspert w robieniu wszystkiego na ostatnią chwilę. Nauki ścisłe i astronomia. Nienawidzi twórczości Mickiewicza.

[email protected]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?