The show must go on, czyli jak HBO stara się skorzystać na zakończeniu działalności Showmaxa
Autor: Szymon Góraj
29 stycznia 2019
Za dosłownie kilka dni nie będzie już można oglądać w naszym kraju platformy Showmax. Wiąże się to z wieloma subskrybentami, którzy będą chcieli poszukać nowego źródła.
Prawdziwego marketingowego nosa mieli w tej sytuacji włodarze stacji HBO. W prześmiewczy i zarazem kreatywny sposób zachęcają dotychczasowych klientów platformy Showmaxa, aby przeszli do nich. Oto, co możemy zobaczyć na oficjalnej stronie HBO GO:
Fot. Materiały prasowe
Trzeba przyznać, że tak niestandardowo poprowadzona kampania może robić wrażenie. Nadal jednak pamiętajmy, że to w nieokreślonej przyszłości platforma może wrócić do naszego kraju dzięki staraniom TVP.
Źródło i ilustracja wprowadzenia: HBO GO
Zastępca redaktora naczelnego
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.