Co dalej z marką The Walking Dead?

Maciej Kulczyński, 20 września 2018

Całkiem niedawno szef AMC Josh Sapan publicznie powiedział, że stacja nie zamierza zrezygnować z marki, jaką jest The Walking Dead. Producenci mają mieć rozpisany plan działania na następne 10 lat.

Zdaniem portalu Bloomberg AMC ma zakrojone na szeroką skalę plany rozbudowania uniwersum The Walking Dead. W ramach tego uniwersum ma powstać co najmniej kilka filmów pełnometrażowych, a także kolejne seriale. AMC chce, żeby chociaż jedna z serialowych produkcji rozgrywała się poza granicami USA.

The Walking Dead

Fot. AMC

Zobacz również: The Gifted: Naznaczeni – nowa zapowiedź 2. sezonu serialu!

Plany te są bardzo kosztowne. Portal podaje, że koszty wszystkich projektów wyniosą co najmniej kilkaset milionów dolarów. Z tego też powodu AMC  ma prowadzić rozmowy z różnymi wytwórniami, by realizować produkcje wspólnie. Stacja jest gotowa oddać część praw do ekranizacji komiksu w zamian za wsparcie finansowe ewentualnie produkowanych filmów i seriali.

Nad wszystkimi projektami czuwać ma Scoot Gimple, który jest producentem The Walking Dead już od dłuższego czasu.

Źródło: Bloomberg / Ilustracja wprowadzenia:Comicbook

Maciej Kulczyński
Maciej Kulczyński Stały współpracownik

Fan kina komiksowego, popkultury ogólnie oraz Realu Madryt. Nie pogardzę dobrą książką, zwłaszcza jeśli chodzi o literaturę kryminalistyczną.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *