1939 na żywo! Wyjątkowy projekt przedstawia początek wojny z perspektywy social mediów!

Viasat World ogłosił oficjalny start inicjatywy 1939 Na żywo. Nowatorski projekt cyfrowy, przy użyciu nowoczesnych kanałów komunikacji, pozwala w trybie rzeczywistym śledzić wydarzenia z przeszłości opowiedziane autentycznym głosem ich uczestników. Dziesięciotygodniowe przedsięwzięcie będzie funkcjonowało w polskiej i angielskiej wersji językowej.

1939 Na żywo to przygotowana przez Viasat World platforma internetowa upamiętniającą 80. rocznicę inwazji hitlerowskich Niemiec na Polskę. Projekt bazuje na oryginalnych źródłach
i bezpośrednich relacjach, przedstawiając historię tamtego okresu za pośrednictwem mediów społecznościowych, tak jakby miała miejsce w czasie rzeczywistym.

Inicjatywa będzie funkcjonowała w polskiej (1939nazywo.pl), jak i angielskiej wersji językowej, a dostęp do aplikacji będzie możliwy na całym świecie. Uzupełnieniem cyfrowej rzeczywistości będzie kolekcja skłaniających do refleksji historycznych filmów dokumentalnych, emitowanych w ramach dedykowanego pasma tematycznego na kanale Polsat Viasat History. Materiał filmowy zostanie również udostępniony na platformie internetowej w postaci VOD, co umożliwi nowym odbiorcom dotarcie do atrakcyjnych treści programowych oferowanych przez stację.

Projekt powstał we współpracy ze studiem kreatywnym Future History, wyspecjalizowanym w podobnego rodzaju przedsięwzięciach. Dzięki innowacyjnej technice opowiadania historii inicjatywa idzie o krok dalej niż tradycyjna narracja, zapewniając realne doświadczenie dramatycznych wydarzeń roku 1939. Ukazując szeroki przekrój społeczeństwa, platforma prezentuje bogate spektrum postaw i życiorysów, a wartościowa biblioteka treści zawiera m.in. oryginalne świadectwa Winstona Churchilla, Alberta Einsteina i Charliego Chaplina.

Stojące za projektem 1939 Na żywo studio Future History znane jest dzięki wcześniej zrealizowanej inicjatywie digitalowej pod nazwą Project1917. Jego twórcy zaprojektowali wierną symulację mediów społecznościowych, których użytkownikami są prawdziwi uczestnicy rewolucji rosyjskiej. Całość oparto na oryginalnych pamiętnikach, listach i gazetach z 1917 roku, a projekt zyskał ponad 5,5 mln unikalnych użytkowników na całym świecie. Firma stoi też za 1968.digital – pionierską kampanią mobile prezentującą głównych bohaterów rewolucji kulturowej. Przedsięwzięcie zostało zrealizowane w języku angielskim, francuskim i rosyjskim, a 35-odcinkowa seria dokumentalna zyskała ponad 32 milionów odsłon na całym świecie.

Redaktor naczelny

Założyciel i właściciel Movies Room. Z wykształcenia prawnik i certyfikowany mediator sądowy. Najpopularniejszy polski influencer popkulturowy. Kocha filmy, od niedawna również sam je tworzy.
.

Gustuje w kinie rozrywkowym jak i w filmach, po których psychikę trzeba zbierać z podłogi. Znawca uniwersum Marvela oraz największy fan Batmana.
.

Odpowiedzialny za koordynacje zespołu, public relations oraz marketing.
.

Kontakt: [email protected]

Więcej informacji o
, , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?