Wczoraj w Stanach Zjednoczonych można było zaobserwować pierwsze w XXI wieku całkowite zaćmienie słońca. Zjawisko przyciągało turystów z całego świata i sprawiło, że na te niespełna trzy minuty, które trwało (choć oczywiście częściowe można było obserwować dużo dłużej), wypędziło miliony amerykanów z domu. Żalił się tym faktem na oficjalnym amerykańskim profilu na twitterze Netflix, który przez wspomniane wydarzenie stracił.
Zobacz również: Bohemian Rhapsody – znamy aktorów, którzy wcielą się w członków zespołu Queen
Hey, just wondering why 10% of you chose to watch a giant rock cover a giant ball of gas when I HAVE ALWAYS BEEN THERE FOR YOU.
— Netflix US (@netflix) 22 sierpnia 2017
Żartobliwy wpis, który możecie zobaczyć powyżej pytał jak to jest, że 10 procent ludzi woli ogladać gigantyczną skałę przykrywającą gigantyczną kulę gazu gdy Netflix jest z nami zawsze. Chwile póżniej konto owy wpis wyjaśniło informująć że liczba oglądających platformę w czasie zaćmienia rzeczywiście spadła o jedną dziesiątą.
but really, there was a 10% drop in plays during the eclipse today. Well played, Moon
— Netflix US (@netflix) 22 sierpnia 2017
źródło: Twitter / ilustracja wprowadzenia: Netflix