Na potrzeby projektu Sir Wade wykonał krótką animację robota. Proces twórczy rozpoczął od nagrania filmów referencyjnych, gdzie on sam odegrał niezbędne robotyczne ruchy. Następnie twórca przeniósł swoją pracę do aplikacji Autodesk Maya, gdzie wykorzystał akcelerowany technikami NVIDIA RTX ray tracing oraz zasilany sztuczną inteligencją denoiser, dzięki czemu sprawnie poruszał się w rzutni programu i uzyskał fotorealistyczne efekty. Laptop Razer Blade 18 razem z preinstalowanym sterownikiem NVIDIA Studio gwarantował maksymalną stabilność i wydajność w trakcie całego procesu artystycznego.
W następnej kolejności Neistadt eksportował gotowe pliki do programu Blender wykorzystując otwarty standard plików Universal Scene Description (OpenUSD), który pozwala dokonywać zmian również poprzez platformę NVIDIA Omniverse. Platforma deweloperska firmy NVIDIA umożliwiła mu kontynuowanie prac bez potrzeby zmiany formatu plików, eliminując potrzebę żmudnego przesyłania, pobierania i ich ponownego przeformatowania.
Dodatkowo, artysta ogłosił jesienny konkurs dla animatorów. Użytkownicy mogą pobrać szablon i pliki postaci w formacie programu Maya, a następnie stworzyć i przesłać niestandardową scenę 3D, aby zyskać szansę na wygraną karty graficznej NVIDIA RTX lub innej nagrody. Konkurs potrwa do środy 15 listopada włącznie.
Karty graficzne GeForce RTX z serii 40 dostępne są także w wersji Founders Edition w sugerowanej cenie detalicznej. Każda z nich daje dostęp do najnowszych technik takich jak NVIDIA DLSS 3 z Frame Generation, które zwiększają płynność działania również w aplikacjach kreatywnych.
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat warsztatu Sir Wade Neistadta oraz jesiennego konkursu dla animatorów, odwiedź najnowszy wpis na blogu In the NVIDIA Studio.