Zegarki Huawei, cenione przez konsumentów przede wszystkim za długi czas pracy na jednym ładowaniu, będą dostępne w nowych cenach w sieciach sklepów Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Morele i Neonet, a także w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Arkadia oraz u operatora Play.
Rekomendowana cena dla wszystkich modeli objętych ofertą Back to school (Watch GT Classic, Watch GT Sport, Watch GT Active) to 699 złotych.
Sportowa elegancja dla aktywnych
Huawei Watch GT łączy w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Dostępny jest w Polsce w trzech wariantach: classic, sport i active. Urządzenie wyposażone jest w kolorowy ekran AMOLED HD z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala i rozdzielczości 454 x 454 pikseli.
Smartwatch działa na autorskim systemie marki, Lite OS i wyposażony jest w dwa procesory o bardzo niskim zużyciu energii, dzięki czemu może pracować na jednym ładowaniu nawet do dwóch tygodni w typowych warunkach użytkowania. Urządzenie współpracuje z systemami satelitarnymi GPS, GLONASS i GALILEO.
Jak informował w czerwcu bieżącego roku ośrodek IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearables, w tym Huawei Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.
Oferta także dla aktywnych
Kampania Back to school promująca inteligentne zegarki Huawei idealnie zbiega się w czasie z rozpoczęciem kolejnego sezonu biegowego, który rusza z końcem lata. Oferta skierowana jest do wszystkich miłośników aktywnego i zdrowego stylu życia.
Huawei Watch GT oferuje kilkanaście trybów sportowych m.in. bieganie, triatlon, jazda na rowerze czy pływanie. Zegarek rejestruje i dostarcza kluczowe parametry treningowe dotyczące m.in. pokonanego dystansu, spalonych kalorii czy pulsu serca. Pomocne są również informacje o czasie potrzebnym do pełnej regeneracji.
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe