Huawei Watch GT – już 2 miliony sprzedanych na świecie

Od premiery smartwatcha Huawei Watch GT w październiku 2018 roku, konsumenci na całym świecie kupili dwa miliony urządzeń. Sprzedaż produktu przyczyniła się do wzrostu udziału marki w segmencie wearables w ujęciu globalnym – w pierwszym kwartale 2019 wskaźnik ten wyniósł aż 282,2% w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio marki. Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.

Huawei

fot. materiały prasowe

Zobacz również : Huawei Mate 30 Pro – pierwsze rendery już w sieci!

Huawei Watch GT zyskał uznanie zarówno konsumentów, jak i mediów – użytkownicy doceniają urządzenie przede wszystkim za długi czas pracy baterii na jednym ładowaniu. Badania posprzedażowe pokazały, że jest to największa zaleta tego typu urządzeń. Aż 81% konsumentów wybrało smartwatch Huawei Watch GT głównie ze względu na wiodącą w swojej klasie żywotność baterii.

Huawei Watch GT działa na autorskim systemie marki, Life OS, i wyposażony jest w dwa chipsety, dzięki czemu może pracować na jednym ładowaniu nawet do dwóch tygodni w typowych warunkach użytkowania. Smartwatch wyposażony jest również w technologię monitorowania tętna, która dostarcza szczegółowych danych na temat stanu zdrowia użytkownika. Technologia ta została nominowana do nagrody MWC 2019, Best Wearable Mobile Technology Award.

Źródło: Materiały prasowe/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe

Redaktor prowadzący

Redaktor prowadzący dział nowe technologie.

Kontakt:
[email protected]
530 313 100

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?