Huawei Watch GT jest obecnie najpopularniejszym smartwatchem w portfolio marki. Zgodnie z danymi IDC, Huawei sprzedał na całym świecie łącznie 5 milionów urządzeń wearbales, w tym Watch GT. Wynik ten plasuje firmę w gronie trzech największych światowych producentów wearables.
Huawei Watch GT zyskał uznanie zarówno konsumentów, jak i mediów – użytkownicy doceniają urządzenie przede wszystkim za długi czas pracy baterii na jednym ładowaniu. Badania posprzedażowe pokazały, że jest to największa zaleta tego typu urządzeń. Aż 81% konsumentów wybrało smartwatch Huawei Watch GT głównie ze względu na wiodącą w swojej klasie żywotność baterii.
Huawei Watch GT działa na autorskim systemie marki, Life OS, i wyposażony jest w dwa chipsety, dzięki czemu może pracować na jednym ładowaniu nawet do dwóch tygodni w typowych warunkach użytkowania. Smartwatch wyposażony jest również w technologię monitorowania tętna, która dostarcza szczegółowych danych na temat stanu zdrowia użytkownika. Technologia ta została nominowana do nagrody MWC 2019, Best Wearable Mobile Technology Award.
Źródło: Materiały prasowe/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe