Death Stranding to głośny tytuł legendarnego twórcy gier Hideo Kojimy i jego studia KOJIMA PRODUCTIONS, który spotkał się z dużym uznaniem recenzentów oraz graczy.
Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika NVIDIA DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność jaką zapewnia NVIDIA DLSS 2.0 w Death Stranding pozwala graczom odblokować uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości, co pozwala na realizację naszych wizji jak ta gra powinna wyglądać – powiedział Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w KOJIMA PRODUCTIONS.
Grafika w Death Stranding jest renderowana dzięki silnikowi Decima firmy Guerrilla Games, który staje się tym samym najnowszym silnikiem gier, który czerpie korzyści z dodatkowej wydajności oferowanej przez technikę NVIDIA DLSS 2.0.
Kolejny prestiżowy tytuł dowodzi, że twórcy gier mają duże zaufanie do działania tej techniki.
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe