Portal ICv2 przeprowadził wywiad na ComicConie z wydawcami DC Jimem Lee oraz Danem DiDo. Jim Lee, dyrektor kreatywny DC Comics zwraca uwagę na trudności związane z cyfrową dystrybucją komiksów.
Wielu czytelników wybiera subskrybcję, co wywiera presję na tradycyjną formę sprzedaży – mówi.
Podobnie wypowiada się Dan DiDo, publicysta DC:
Myślę, że nasz pomysł zmniejszenia liczby zeszytów przynosi pozytywne rezultaty(…)Moje obawy dotyczą bardziej nadmiernego polegania na nostalgii, wariantach okładek i wielu rzeczy, które na krótszą metę zwiększają sprzedaż, ale nie są oparte na ciągłym sukcesie poszczególnych tytułów.
Lee dodaje:
„Sądzę, że cyfrowa sprzedaż nie radzi sobie dobrze.”. W dalszej części jednak podkreśla, że liczba subskrybcji rośnie.
Źródło: HollywoodReporter.com