Wiemy, że na pewno zmianom nie ulegną tekstury i modele z gry, zachowując tym samym klimat oryginału. Możemy liczyć za to na pełne wsparcie dla najnowszych systemów operacyjnych i bibliotek DirectX oraz Vulcan. Co ciekawe, ma także dostępny być tryb multiplayer, jednak w przebudowanej formie.
Blood stworzone przez studio Monolith Productions, zostało pierwotne wydane w 1997 roku. Jest to klasyczny FPS, działający na tym samym silniku, co m. in. Duke Nukem 3D. Rozgrywka jak to w strzelankach tamtych lat, rozgrywa się głównie na sporych mapach, w których szukamy przejścia, a po drodze wycinamy w pień setki wrogów. Akcja rozgrywa się w XX wieku, a protagonistą jest nieumarły rewolwerowiec Caleb. Jego celem jest dokonanie zemsty na kulcie Czernoboga, którego wyznawcy zdradzili go oraz zamordowali.
Remaster gry Blood ma ukazać się jedynie na komputerach osobistych, a dokładna data premiery nie jest jeszcze znana.
Źródło: gematsu.com/ Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe
Silnik Quake’a? No ktoś tu nieźle popłynął… Toć to Build.
Racja, mój błąd
Czyli bedzie smieszne paskudztwo ala ta wersja 60fps… Ech marzylem o remasterze, ale kompletnie nowym na Unrealu 4 – zobaczcie jak wyglada freewarowy projekt Tomb Raider II.
PS. Mam wersje Blooda z wszystkimi mapami – kilka GB!
A tu moja muza z Blooda. w tym roku powinienem skonczyc soundtrack.
https://www.youtube.com/watch?v=4Vq5zbUVBhc&list=PLdAx7ywJ7WVHMselb1YfwdkDZINOA6g3N