Strona główna » Newsy » Gry » Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści – jak powstawała polska lokalizacja gry
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści – jak powstawała polska lokalizacja gry
Maksymilian Sikorski,
14 listopada 2018
Najnowsza produkcja studia CD Projekt Red – Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści – zadebiutowała już niespełna miesiąc temu i spotkała się z gorącym przyjęciem ze strony graczy. Twórcy postanowili podzielić się z fanami obszernym materiałem, w którym zdradzają kulisy powstawania polskiego wersji gry.
Polskie studio słynie z tego, że troszczy się o swoich rodaków i pieczołowicie dopieszcza lokację gry skierowaną na rodzimy rynek. Mieliśmy okazję przekonać się o tym chociażby w przypadku Wiedźmina 3: Dziki Gon, który brylował pod tym względem. Nie inaczej sprawa wygląda w przypadku Wojny Krwi. Na materiale udostępnionym przez Redów mamy okazję wysłuchać aktorki Pauliny Holtz, która wciela się w rolę królowy Lyrii i Rivii – Meve, czy Kazimierza Kaczora – głosu Brouvera Hoga. Oboje dzielą się swoimi wrażeniami związanymi z kreowaniem postaci w grze.
Poza wspomnianymi aktorami głos zabiera także Mikołaj Szwed – nazywany w materiale szefem lokalizacji, który zdradza wiele ciekawych informacji na temat przebiegu powstawania polskiej wersji językowej.
Materiał powinien zainteresować nie tylko fanów wiedźmińskiego uniwersum, lecz zaciekawi także każdego kto lubi zgłębiać tajniki tworzenia gier.
Wojna Krwi: Wiedźmińskie Opowieści zadebiutowała już na PC. Wersja na konsole PS4 i Xbox One pojawi się 4 grudnia.
Nasza dzisiejsza bohaterka za dwa dni, 11 grudnia, będzie świętować swoje 29. urodziny. Hailee Steinfeld przyszła na świat w Los Angeles w Kalifornii i już od najmłodszych lat starała się zaistnieć w branży filmowej.