Wieczne zło da nam możliwość przejścia na stronę łotrów. Grając postaciami jak Lex Luthor czy Joker będziemy mieli okazję wykazać się większą zaciekłością w ofensywie, bezwzględnie niszcząc karty Superbohaterów. Na początku gry będziemy dysponowali jedynie ograniczonym zakresem ciosów, co z czasem się zmieni i nasz arsenał znacznie się poszerzy. Zbierając pokonane karty Superbohaterów, zdobywać będziemy Punkty Zwycięstwa. To one zdecydują, kto zwycięży, choć pewne jest, że ostatecznie zatriumfuje… wieczne zło.
Łotrzy wprowadzają talię kart złoczyńców z Galerii Łotrów – przeciwników Flasha znanych choćby z komiksów czy serialu. Łotrzy rozwijają ideę gry czarnymi charakterami. Pozwalają na pozyskiwanie żetonów w trakcie gry i na mechanizm współdziałania umożliwiający zagrywkę kart z talii przeciwnika. Jest on kompatybilny ze wszystkimi częściami Pojedynku Superbohaterów, lecz Wieczne zło jest z nim idealnie skomponowane.
Dodatek Wieczne zło zawiera 206 kart, podzielonych na karty talii głównej (106), karty startowe Ciosów (36), karty startowe Bezsilności (16), karty Kopniaków (16), karty Superbohaterów (12) i karty Słabości (20). Dodatkowo w pudełku znajduje się 7 dużych kart Superłotrów, 6 żetonów zamrażania, kilkadziesiąt żetonów Punktów Zwycięstwa i instrukcja.
Wygląda ciekawie. Może się przydać jak prądu zabraknie 😉