Kinger działa podobnie do aplikacji randkowych. Jeśli uznasz grę za atrakcyjną, klikasz serduszko. Jeśli nie, klikasz “X”. Gdy czujesz, że zakochałeś się od pierwszego wejrzenia, klikasz serce przeszyte błyskawicą – gra zostaje wówczas dodana do twojego koszyka. Pozostaje już tylko żyć z nią długo i szczęśliwie.
Klienci znajdą w aplikacji najgłośniejsze hity oraz produkcje niezależne, a także tytuły możliwe do zamówienia przedpremierowego. Kinger jest dostępny na stronie https://www.kinguin.net/
Wprawdzie nie rozwiążemy tym sposobem największych globalnych kryzysów, ale jeśli możemy sprawić, że życie graczy stanie się choć odrobinę lepsze, dołożymy choć drobną cegiełkę do budowy szczęśliwszego świata. Chcemy dać każdemu możliwość znalezienia nowych ulubionych gier w zabawny i niedrogi sposób. Gracze chcą, by ich ulubiona branża także okazała grom nieco miłości, więc to właśnie robimy. Dosłownie!
– mówi Giovanni Varriale, Chief Marketing Officer w Kinguin.
Kinguin jest jednym z największych na świecie serwisów łączących sprzedających i kupujących gry oraz wirtualne akcesoria. Platforma istnieje od 2013 r. i do tej pory zgromadziła ponad 7 milionów aktywnych użytkowników. Celem Kinguina jest ułatwienie graczom dostępu do największych przebojów rozrywki elektronicznej.
Źródło: informacja prasowa | Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe