Na rozstrzygnięcia związane z tegorocznym The Game Awards musimy zaczekać na noc z czwartku na piątek. Tymczasem Ghost of Tsushima już ma całkiem pokaźną nagrodę pocieszenia w razie, jakby The Last of Us II czy Hades odebrali im najważniejsze laury.
Dobiegło bowiem końca głosowanie graczy na najlepszą grę kończącego się już roku i tytuł od Sucker Punch zebrał najwięcej głosów. Cóż powiedzieć? Gratulujemy i zacieramy ręce na sequel!
Millions of you voted, and now, the results are official: GHOST OF TSUSHIMA from @SuckerPunchProd and @PlayStation is your choice for #TheGameAwards Player's Voice Award.https://t.co/Pret6Wkaxi
Congratulations! pic.twitter.com/aszm9klkUA
— The Game Awards (@thegameawards) December 8, 2020
Ghost of Tsushima to nowa produkcja studia Sucker Punch, znanego głównie z gier z serii inFamous. Podobnie jak w przypadku tamtego cyklu, nowa gra jest nastawiona na akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby oraz dowolną, swobodną eksplorację wielkiego, otwartego świata. Światem tym jest tytułowa wyspa na Morzu Japońskim, Cuszima, wiernie odtworzona, jeśli chodzi o rzeźbę terenu i obiekty historyczne. Akcja Ghost of Tsushima rozgrywa się bowiem w XIII wieku, kiedy Japonia była zagrożona mongolską inwazją. W Ghost of Tsushima gracz wciela się w samotnego samuraja, którego rodzinę zamordowali mongolscy najeźdźcy, przez co jego jedynym celem staje się zemsta.