Techniki NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex w God of War oraz Rainbow Six: Extraction

Nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych NVIDIA GeForce, który zostanie wydany 14 stycznia, będzie zawierał optymalizacje dla God of War, powszechnie uważanej za jedną z najlepszych gier akcji wszechczasów. Gracze korzystający z kart GeForce RTX otrzymają w dniu premiery gry w wersji PC wsparcie technik NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex.
Sterownik będzie również zoptymalizowany dla gry Rainbow Six: Extraction (obsługa technik DLSS oraz Reflex), której premiera zaplanowana jest na 20 stycznia, a także usprawnienia dla Hitman 3, The Anacrusis, GRIT oraz Monster Hunter: Rise. Dodano również obsługę kolejnych ośmiu monitorów zgodnych z techniką G-SYNC.
Natomiast już od dzisiaj w aplikacji GeForce Experience oraz na stronie NVIDIA dostępny jest sterownik dodający wsparcie dla karty graficznej GeForce RTX 3080 z 12 GB pamięci GDDR6X. Szczegółowe informacje na temat produktu dostępne są u partnerów firmy NVIDIA.
God of War oraz Rainbow Six: Extraction z obsługą technik DLSS i Reflex już w dniu premiery
NVIDIA DLSS i Reflex są technikami chętnie implementowanymi przez twórców gier i wykorzystywanymi przez graczy. Dwa hity zaplanowane na ten miesiąc, czyli God of War oraz Rainbow Six: Extraction, wykorzystają oba rozwiązania już w dniu premiery.
DLSS, wykorzystująca renderowanie wspierane przez sztuczną inteligencję oraz dedykowane rdzenie Tensor w kartach graficznych GeForce RTX, przyspiesza wyświetlanie obrazu w God of War i Rainbow Six: Extraction, zachowując wysoką szczegółowość grafiki i zapewniając jakość obrazu zbliżoną do rozdzielczości natywnej.
NVIDIA Reflex to zestaw technik, które mierzą i optymalizują opóźnienia systemowe w grach stawiających na bezpośrednią rywalizację, dzięki czemu rozgrywka jest dynamiczna i responsywna nawet w przypadku najtrudniejszych wyzwań.
Pozostałe ulepszenia oferowane przez sterownik Game Ready
Oprócz optymalizacji dla God of War nowy sterownik Game Ready zapewnia również:
- Usprawnienia dla gier The Anacrusis, GRIT, Hitman 3 oraz Monster Hunter: Rise.
- Ulepszona funkcja Dynamic Super Resolution (DSR), wykorzystująca sztuczną inteligencję do poprawy jakości obrazu.
- Trzy nowe filtry w technice NVIDIA Freestyle: Screen Space Ray Traced Global Illumination, Screen Space Ambient Occlusion, Dynamic Depth of Field.
- Wsparcie dla 8 kolejnych wyświetlaczy kompatybilnych z techniką G-SYNC:
-
- AOC AG275QG3R4B+
- AOC Q32G3WG3
- AOC AG275QXE
- Dell G2723HN
- HP OMEN 27i IPS
- MSI MPG321UR-QD
- Philips 24M1N3200ZA
- ViewSonic VX3220-4K-Pro