Techniki NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex w God of War oraz Rainbow Six: Extraction

Szymon Góraj, 12 stycznia 2022

Nowy sterownik Game Ready dla kart graficznych NVIDIA GeForce, który zostanie wydany 14 stycznia, będzie zawierał optymalizacje dla God of War, powszechnie uważanej za jedną z najlepszych gier akcji wszechczasów. Gracze korzystający z kart GeForce RTX otrzymają w dniu premiery gry w wersji PC wsparcie technik NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex.

Sterownik będzie również zoptymalizowany dla gry Rainbow Six: Extraction (obsługa technik DLSS oraz Reflex), której premiera zaplanowana jest na 20 stycznia, a także usprawnienia dla Hitman 3The AnacrusisGRIT oraz Monster Hunter: Rise. Dodano również obsługę kolejnych ośmiu monitorów zgodnych z techniką G-SYNC.

Natomiast już od dzisiaj w aplikacji GeForce Experience oraz na stronie NVIDIA dostępny jest sterownik dodający wsparcie dla karty graficznej GeForce RTX 3080 z 12 GB pamięci GDDR6X. Szczegółowe informacje na temat produktu dostępne są u partnerów firmy NVIDIA.

God of War oraz Rainbow Six: Extraction z obsługą technik DLSS i Reflex już w dniu premiery

NVIDIA DLSS i Reflex są technikami chętnie implementowanymi przez twórców gier i wykorzystywanymi przez graczy. Dwa hity zaplanowane na ten miesiąc, czyli God of War oraz Rainbow Six: Extraction, wykorzystają oba rozwiązania już w dniu premiery.

DLSS, wykorzystująca renderowanie wspierane przez sztuczną inteligencję oraz dedykowane rdzenie Tensor w kartach graficznych GeForce RTX, przyspiesza wyświetlanie obrazu w God of War i Rainbow Six: Extraction, zachowując wysoką szczegółowość grafiki i zapewniając jakość obrazu zbliżoną do rozdzielczości natywnej.

NVIDIA Reflex to zestaw technik, które mierzą i optymalizują opóźnienia systemowe w grach stawiających na bezpośrednią rywalizację, dzięki czemu rozgrywka jest dynamiczna i responsywna nawet w przypadku najtrudniejszych wyzwań.

Pozostałe ulepszenia oferowane przez sterownik Game Ready

Oprócz optymalizacji dla God of War nowy sterownik Game Ready zapewnia również:

  • Usprawnienia dla gier The AnacrusisGRITHitman 3 oraz Monster Hunter: Rise.
  • Ulepszona funkcja Dynamic Super Resolution (DSR), wykorzystująca sztuczną inteligencję do poprawy jakości obrazu.
  • Trzy nowe filtry w technice NVIDIA Freestyle: Screen Space Ray Traced Global Illumination, Screen Space Ambient Occlusion, Dynamic Depth of Field.  
  • Wsparcie dla 8 kolejnych wyświetlaczy kompatybilnych z techniką G-SYNC:
    • AOC AG275QG3R4B+
    • AOC Q32G3WG3
    • AOC AG275QXE
    • Dell G2723HN
    • HP OMEN 27i IPS
    • MSI MPG321UR-QD
    • Philips 24M1N3200ZA
    • ViewSonic VX3220-4K-Pro

 

Przeczytaj więcej
Szymon Góraj Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *