Sterownik będzie również zoptymalizowany dla gry Rainbow Six: Extraction (obsługa technik DLSS oraz Reflex), której premiera zaplanowana jest na 20 stycznia, a także usprawnienia dla Hitman 3, The Anacrusis, GRIT oraz Monster Hunter: Rise. Dodano również obsługę kolejnych ośmiu monitorów zgodnych z techniką G-SYNC.
Natomiast już od dzisiaj w aplikacji GeForce Experience oraz na stronie NVIDIA dostępny jest sterownik dodający wsparcie dla karty graficznej GeForce RTX 3080 z 12 GB pamięci GDDR6X. Szczegółowe informacje na temat produktu dostępne są u partnerów firmy NVIDIA.
God of War oraz Rainbow Six: Extraction z obsługą technik DLSS i Reflex już w dniu premiery
NVIDIA DLSS i Reflex są technikami chętnie implementowanymi przez twórców gier i wykorzystywanymi przez graczy. Dwa hity zaplanowane na ten miesiąc, czyli God of War oraz Rainbow Six: Extraction, wykorzystają oba rozwiązania już w dniu premiery.
DLSS, wykorzystująca renderowanie wspierane przez sztuczną inteligencję oraz dedykowane rdzenie Tensor w kartach graficznych GeForce RTX, przyspiesza wyświetlanie obrazu w God of War i Rainbow Six: Extraction, zachowując wysoką szczegółowość grafiki i zapewniając jakość obrazu zbliżoną do rozdzielczości natywnej.
NVIDIA Reflex to zestaw technik, które mierzą i optymalizują opóźnienia systemowe w grach stawiających na bezpośrednią rywalizację, dzięki czemu rozgrywka jest dynamiczna i responsywna nawet w przypadku najtrudniejszych wyzwań.
Pozostałe ulepszenia oferowane przez sterownik Game Ready
Oprócz optymalizacji dla God of War nowy sterownik Game Ready zapewnia również: