Technika NVIDIA DLSS dostępna już w 120 grach i aplikacjach

Dzięki zapowiedzianym na październik 10 grom wykorzystującym NVIDIA DLSS, w tym wydanej dziś strzelance Back 4 Blood, łączna liczba gier i aplikacji z zaimplementowaną techniką zwiększającą wydajność i zapewniającą najwyższą jakość obrazu to już 120 tytułów.

W październiku DLSS pojawi się także w Baldur’s Gate 3Chivalry 2Crysis Remastered TrilogyRise of the Tomb RaiderShadow of the Tomb RaiderSword and Fairy 7 oraz Swords of Legends OnlineJest też dostępna w niedawno wydanych grach Alan Wake Remastered oraz F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch.

Rozgrywka w Back 4 Blood nawet 46% wydajniejsza dzięki NVIDIA DLSS

Dzięki zastosowaniu techniki DLSS, wydajność w grze Back 4 Blood wzrasta nawet o 46%, pozwalając praktycznie każdemu graczowi posiadającemu kartę GeForce RTX na rozgrywkę w rozdzielczości 4K i jakości 60 kl./s:

 Baldur’s Gate 3: do 88% szybciej dzięki NVIDIA DLSS

Najnowsza aktualizacja do Baldur’s Gate 3 zostanie w tym tygodniu opublikowana na platformie Steam i wprowadzi do gry szereg innowacji, w tym technikę NVIDIA DLSS. Dzięki DLSS, wydajność rozgrywki wzrośnie nawet o 88% w rozdzielczości 4K, umożliwiając posiadaczom kart GeForce RTX 3060 Ti i szybszych granie w Baldur’s Gate 3 w rozdzielczości 4K z maksymalnymi ustawieniami i płynnością 60 kl./s:

 Crysis Remastered Trilogy – premiera 15 października z techniką NVIDIA DLSS i ray tracingiem

Po wydaniu w zeszłym roku gry Crysis Remastered, w której zastosowano zarówno technikę NVIDIA DLSS jak i ray tracing, Crytek wspólnie z Saber Interactive przygotowują się do wydania kompilacji Crysis Remastered Trilogy. Wszystkie trzy odświeżone tytuły z serii Crysis ukażą się 15 października i zostaną wyposażone w technikę NVIDIA DLSS oraz ray tracing, a także ulepszone tekstury, modele i oświetlenie, dzięki czemu gracze komputerowi mogą się spodziewać najlepszych wrażeń z rozgrywki.

Rise of the Tomb Raider oraz Shadow of the Tomb Raider przyspieszają dzięki DLSS

Shadow of the Tomb Raider to jedna z pierwszych gier z obsługą cieni wykorzystujących ray tracing oraz NVIDIA DLSS 1.0. Na 18 października zaplanowana jest aktualizacja, która wprowadzi do Shadow of the Tomb Raider najnowszą wersję techniki DLSS, która poprawi zarówno jakość obrazu jak i wydajność. NVIDIA DLSS zawita również do Rise of the Tomb Raider, drugiej gry z trylogii wydanej w 2016 roku.

NVIDIA DLSS ponad dwukrotnie zwiększa wydajność w Shadow of the Tomb Raider, podczas rozgrywki w rozdzielczości 4K, z maksymalnymi ustawieniami i włączonym ray tracingu:

 NVIDIA DLSS zwiększa wydajność nawet o 75% w Rise of the Tomb Raider, pozwalając wszystkim posiadaczom kart GeForce RTX na grę z ponad 60 kl./s w rozdzielczości 4K i włączonymi maksymalnymi ustawieniami graficznymi.

 Gracze mogą także strumieniować obie gry z serii Tomb Raider, gdy znajdują się z dala od swojego komputera, dzięki GeForce NOW, usłudze gier w chmurze firmy NVIDIA.

Chivalry 2 nawet o 45% wydajniesze dzięki implementacji DLSS zaplanowanej na 26 października

Chivalry 2 autorstwa Torn Banner Studios to niesamowicie zabawna wieloosobowa gra typu hack and slash. Na 26 października zaplanowana jest aktualizacja wprowadzająca do Chivalry 2 technikę NVIDIA DLSS, która zwiększy wydajność nawet o 45%, pozwalając wszystkim graczom z kartami GeForce RTX na rozgrywkę w rozdzielczości 4K z ponad 60 kl./s i włączonymi maksymalnymi ustawieniami:

 Gracze będą mogli także zagrać w Chivalry 2 z wykorzystaniem techniki NVIDIA DLSS w GeForce NOW, usłudze gier w chmurze firmy NVIDIA.

Sword and Fairy 7 zadebiutuje 21 października z NVIDIA DLSS i ray tracingiem. DLSS podwoi wydajność gry

Sword and Fairy to znana od lat chińska marka gier RPG, która doczekała się programów telewizyjnych, sztuk teatralnych czy zabawek. Najnowszy tytuł z tej serii, Sword and Fairy 7, zadebiutuje 21 października i będzie obsługiwał m.in. wykorzystujące ray tracing odbicia światła, cienie, kaustykę oraz okluzję otoczenia.

Przy maksymalnym wykorzystaniu w grze wszystkich technik ray tracingu, NVIDIA DLSS ponad dwukrotnie zwiększy jej wydajność.

Swords of Legends Online otrzymuje 60% wzrost wydajności dzięki NVIDIA DLSS

Swords of Legends Online studia Wangyuan Shengtang Entertainment Technology Company to dostępna od lipca gra MMORPG, której akcja rozgrywa się w świecie fantasy. Już 14 października gracze wyposażeni w karty GeForce RTX będą mogli cieszyć się lepszą jakością obrazu i jeszcze większą wydajnością dzięki aktualizacji do najnowszej wersji techniki NVIDIA DLSS, która zapewni wzrost wydajności nawet o 60%.

 F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch już dostępna z ray tracingiem i trzykrotnym wzrostem wydajności dzięki DLSS

Fani tytułów typu metroidvania koniecznie powinni zapoznać się z F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, świetnie ocenianą grą, która może pochwalić się obsługą ray tracingu oraz technik NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Reflex minimalizuje opóźnienia systemowe, dzięki czemu gracze mogą cieszyć się bardziej płynną rozgrywką. Z kolei NVIDIA DLSS zwiększa wydajność nawet trzykrotnie.

 Wszystkie techniki RTX są dostępne również dla abonentów usługi GeForce NOW.

NVIDIA DLSS może podwoić wydajność w grze Alan Wake Remastered

Wydany w tym miesiącu remaster gry Alan Wake, hit studia Remedy Entertainment z 2010 roku, wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS, która zwiększa wydajność nawet dwukrotnie w rozdzielczości 4K:

Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?