Dying Light 2 to ambitna kontynuacja bestsellera, w której gracze powracają do post-apokaliptycznego świata, gdzie ludzkość została zdziesiątkowana przez zarażonych.
Partnerstwo ze Square Enix, jest dla nas niesłychanie ekscytujące. Daje ono obu stronom niezwykłe możliwości, z których skorzystamy by zaprosić graczy w obu Amerykach do świata, nazywanego przez nas Modern Dark Ages. Zaczynamy działać wspólnie już na targach E3. Przed nami świetna kampania, w której uwielbiane przez graczy elementy DNA Dying Light, zaprezentujemy w rozległym i okrutnym świecie opanowanym przez zarażonych
mówi Ed Lin, Head of Marketing w Techlandzie
Jesteśmy podekscytowani tym, że nasza współpraca z Techlandem dotyczyć będzie Dying Light 2, jednego z najbardziej oczekiwanych przez branżę tytułów. Dying Light 2 to ambitny i innowacyjny projekt, który z pewnością zachwyci graczy. Ta gra bardzo dobrze pasuje do naszego portfolio i nie możemy się doczekać momentu, gdy na E3 poznamy więcej szczegółów.
mówi John Heinecke, Chief Marketing Officer w Square Enix
Dying Light 2 przedstawia unikatową wizję postapokalipsy, nazwaną Modern Dark Ages. To bezlitosna i brutalna rzeczywistość w której zagrożeniem są nie tylko zarażeni, ale również nie mający zahamowań ludzie. Czy szybkie myślenie, niebywałe umiejętności parkouru i niezłomna wola walki uratują gracza przed pochłaniającą świat ciemnością? Podejmuj moralnie skomplikowane decyzje, zobacz na własne oczy, jaki mają wpływ na transformację chylącego się ku upadkowi miasta – The City. I zdecyduj o jego losie.
Grę napędza C-Engine – nowa generacja autorskiego silnika graficznego Techlandu. Dying Light 2 trafi na PC, Xbox One i PlayStation 4.
Źródło: informacja prasowa