Studio Guerrilla ujawnia szczegóły tworzenia realistycznego świata w Horizon Forbidden West
Autor: Szymon Góraj
23 listopada 2021
Firma Sony Interactive Entertainment przybliżyła informacje dotyczące procesu projektowania świata w Horizon Forbidden West. Przedstawiciele studia Guerrilla, odpowiedzialnego za tworzenie gry, ujawnili nowe informacje dotyczące m.in. plemion i osad, które napotka na swojej drodze Aloy. Druga odsłona serii Horizon zadebiutuje 18 lutego 2022 roku i będzie dostępna wyłącznie na konsole PlayStation 4 oraz PlayStation 5.
Autentyczny świat
Studio Guerrilla utworzyło dedykowany zespół o nazwie Living World odpowiadający za budowę autentycznego i żywego świata w Horizon Forbidden West. Espen Sogn, główny projektant tego działu, przybliża detale dotyczące swoich zadań oraz towarzyszącej jego pracy filozofii. Dodatkowo, Senior Writer Annie Kitain, opowiada o roli, jaką odgrywa zespół narracyjny, szczegółowo opisując rozbudowaną historię każdego plemienia, które napotka Aloy, w tym tajemniczych Tenakthów, zajmujących tereny zachodnich krain.
Wideo prezentujące fragmenty rozgrywki z gry Horizon Forbidden West można znaleźć tutaj.
Wcześniejsze posty można znaleźć poniżej:
Ewolucja Aloy
Nowa kraina, wiele tajemnic
Metalowe bestie w postapokaliptycznym świecie
Autentyczny i żywy świat
Zastępca redaktora naczelnego
Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.