Seria GO spotkała się z ciepłym przyjęciem zarówno krytyków, jak i graczy. Produkcje te oferowały prostą, lecz przyjemną oprawę graficzną i zapewniały rozgrywkę na parę godzin. Opierały się na zagadkach logicznych, których rozwiązanie zapewniało ukończenie planszy oraz przejście do następnej. Gry korzystały z popularnych marek Square Enix takich jak Tomb Raider, Hitman oraz Deus Ex. Początkowo wydawane na urządzenia mobilne, później trafiały na konsole oraz komputery osobiste.
Zobacz również: Anthem na E3 – czego się spodziewać?
Produkcją tych małych, przyjemnych gier zajmowało się Square Enix Montreal, jednak niedawno szef studia Patrick Naud potwierdził, że firma zaprzestała ich produkcji. Powód jest prosty i niestety bardzo przygnębiający przygnębiający, gdyż pokazuje specyfikę rynku mobilnego. Na tym rynku, w który gry GO głównie celowały, opiera się w głównej mierze na modelu biznesowym free-to-play. Gracz mobilny niestety nie jest skory do wyłożenia pieniędzy na większe produkcje. Okazało się to barierą nie do przeskoczenia i wydawanie kolejnych produkcji z serii GO nie jest opłacalne. Nie pomogło nawet przeportowanie tytułów na inne platformy, gdyż tam też nie cieszyły się one dużą popularnością.
Patrick Naud jeszcze w zeszłym roku twierdził że „na rynku jest miejsce dla gier mobilnych o wysokiej jakości i nie muszą one być darmowe”. Jak widać jego myślenie było błędne co doprowadziło do skasowania projektu gier z serii GO. Studio na szczęście nadal z powodzeniem rozwija inną aplikację Hitman Sniper, która może się pochwalić liczbą ponad 10 milionów graczy. Jest ona darmową grą, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że szybko nie zniknie z rynku, a studio Square Enix Montreal będzie mogło dostarczać graczom kolejne ciekawe produkcje.