Pokaz odbić i cieni śledzonych promieniami
Otoczenie i nastrój w grze Deliver Us the Moon to prawdziwe pole do popisu dla realizacji odbić i cieni śledzonych promieniami. Dzięki zastosowaniu ray tracingu silnik odpowiedzialny za oświetlenie rzuca realistyczne odbicia na wszystkie powierzchnie zdolne do odbijania światła, tym samym zwiększając jakość obrazu i potęgując zjawisko immersji.
Deliver Us the Moon wykorzystuje również śledzone promieniami cienie, zwiększając dokładność cieni rzucanych z różnych źródeł światła. Dzięki temu sceny, w których występuje dużo cieni można renderować z dotąd niedostępnym poziomem szczegółowości.
O grze Deliver Us the Moon
Deliver Us the Moon to thriller sci-fi napędzany silnikiem Unreal Engine 4 i osadzony w niedalekiej, postapokaliptycznej przyszłości, w której zasoby naturalne Ziemi ulegają wyczerpaniu. Pragnąc zażegnać kryzys energetyczny, światowe potęgi utworzyły organizację World Space Agency, która odkryła na Księżycu nowe, obiecujące źródło energii. Organizacja skolonizowała satelitę i obsługiwała wzniesioną na jego powierzchni placówkę, aż jednej zgubnej nocy Ziemia utraciła kontakt z kolonią, a dostawa energii została wstrzymana. Wcielasz się w rolę ostatniego astronauty na Ziemi, który kilka lat po katastrofie wybiera się na misję, której wynik zaważy na losie całej planety. Jego zadanie: zbadać przyczynę usterki i ocalić ludzkość.
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: NVIDIA