O.S.T.R. promuje w najnowszym klipie nową zawartość World of Tanks

Ścieżki promowania gier bywają niezbadane. Podobnie jest z inicjatywami podejmowanymi przez polskich raperów, jak możemy się przekonać. Mowa tutaj o Adamie Ostrowskim. O.S.T.R. w najnowszym klipie promuje nową zawartość, wprowadzającą między innymi polskie mapy i czołgi do World of Tanks. Najpierw Tede i Saints Row 2, a teraz Ostrowski. Czy mamy do czynienia z niebywałym dryfem w sztuce? Sprawdźcie sami!
Rozpoznawalny raper z Łodzi (a także utalentowany muzyk!) we współpracy z zespołem Żywiołak wypuścił niedawno nowy utwór. Jest on zarazem utworem promocyjnym, a nie o byle jaką promocję tutaj chodzi! Mowa o aktualizacji do World of Tanks, która wprowadza liczne polskie akcenty do rozgrywki. Jest muzycznie, jest gamingowo, a można nawet powiedzieć, że patriotycznie! Czy to epitety nie na wyrost? Najlepiej będzie, jeśli ocenicie to sami!
Zobacz również: Battlefield V mocno okrojony w dniu premiery!
Szeroka publiczność fanów OSTR-ego oraz liczne grono graczy WOT-a wskazywać mogą, że to bardzo dobry zabieg marketingowy. Zwłaszcza zważywszy na fakt, że World of Tanks jest w Polsce bardzo popularnym MMO. Nad lwią częścią oprawy muzycznej pieczę sprawuje zespół Żywiołak, zatrudniony przez Wargaming. Popularny raper, czołgi w klipie – Rudy 102 (a jakżeby inaczej), polskie akcenty w grze oraz folkowa stylistyka utworu (która od czasów Wiedźmina nie przestaje być popularna) – czy można chcieć czegoś więcej?!