Pedro w swojej pracy wykorzystał aplikacje Blender, NVIDIA Canvas oraz DaVinci Resolve, przez co stworzenie zjawiskowej animacji było dla niego niezwykle proste. Wszystkie trzy programy korzystają z rozwiązań AI oraz są akcelerowane przez kartę graficzną, co pozwala sprostać nawet największym wymaganiom.
Blendeered rozpoczął projekt w swoim ulubionym programie do grafiki 3D, czyli Blenderze. Pracę zaczął od stworzenia pojedynczych elementów futurystycznego miasta. Następnie użył silnika renderującego Blender Cycles i akcelerowanego przez RTX ray tracingu OptiX w rzutni programu, co pozwoliło mu na interaktywne i płynne modelowanie fotorealistycznych komponentów.
Następnie artysta stworzył sferyczne tło w standardzie HDR używając narzędzia NVIDIA Canvas, które korzysta z mocy AI, aby zamienić proste pociągnięcia pędzlem w realistyczne krajobrazy. Program jest niezwykle przydatny w szybkim tworzeniu teł oraz eksplorowaniu przeróżnych konceptów graficznych. Zwieńczenie pracy Soaresa nastąpiło w aplikacji DaVinci Resolve, gdzie skorzystał z efektów AI oraz ogromnej wydajności zapewnionej przez karty graficzne NVIDIA RTX.
Według Pedro karty graficzne GeForce RTX to najlepszy wybór dla wszystkich twórców treści, ponieważ zapewniają „moc, wydajność i niezawodność”.
NVIDIA przypomina także o trwającym do 31 stycznia 2024 roku zimowym wyzwaniu w mediach społecznościowych. Twórcy, którzy dodadzą swoje prace z hasztagiem #WinterArtChallenge, mają szansę, aby pojawić się na kanałach społecznościowych NVIDIA Studio.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o nowościach związanych z AI, obejrzyj wydarzenie NVIDIA na targach CES, które rozpocznie się 8 stycznia o godzinie 17:00.
Natomiast więcej informacji na temat warsztatu Pedro Soaresa można znaleźć w najnowszym wpisie na blogu In The NVIDIA Studio.