Autorzy takich hitów jak Painkiller czy Bulletstorm odświeżają swój wizerunek i pokazują coraz więcej materiałów z najnowszej gry Outriders – ambitnego shootera RPG, którego światowa premiera zaplanowana jest na ostatni kwartał 2020.
Michał Pawlik z Mamastudio, firmy, która zajmowała się rebrandingiem PCF podzielił się kulisami procesu powstawania nowej identyfikacji
People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem.
Jednym z pretekstów do wprowadzenia naszej nowej identyfikacji była premiera „Outriders Broadcast”. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane – dodaje Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly.
Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale, które odbywa się na
kanale YouTube gry oraz
platformie Twitch. To stream, na którym prezentowana jest rozgrywka tego niezwykłego shootera. Pierwsza transmisja miała miejsce 28. maja, a wrażeniami z niej podzielił się szereg wiodących gamingowych serwisów.
People Can Fly zasługuje na uznanie za to, że uczynili umiejętności postaci głównym elementem walki. – podkreślił amerykański
IGN w swoim artykule.
Opcje personalizacji nie zmuszają do grania w jeden, określony sposób. Masz niesamowitą swobodę podczas kreacji własnego Outridera.
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Szymon Góraj
Zastępca redaktora naczelnego Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.