Strona główna » Newsy » Gry » Krwawa Klątwa – pierwszy dodatek do GWINTA już dostępny
Krwawa Klątwa – pierwszy dodatek do GWINTA już dostępny
Maksymilian Sikorski,
28 marca 2019
Wczoraj dowiedzieliśmy się o planowanym wprowadzeniu GWINTA na urządzenia mobilne, a już dziś możemy cieszyć się pierwszym dużym dodatkiem do wiedźmińskiej karcianki – Klątwa Krwi.
Darmowa aktualizacja wprowadza do gry szereg zmian balansujących rozgrywkę i naprawiających występujące błędy. Na tym jednak nie koniec. Krwawa Klątwadostarczy nam 5 nowych dowódców oraz ponad 100 nowych kart. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.
Przerobiono cieniowanie kart, by w czasie rozgrywki oświetlenie działało inaczej. Grafiki kart powinny być teraz jaskrawsze.
Efekt migotania wyłączonych kart premium zastąpiono efektem skrzącej się obwódki.
Nowe elementy gry:
Nowy Dowódca Potworów: Dettlaff van der Eretein
Nowy Dowódca Nilfgaardu: Anna Henrietta
Nowy Dowódca Królestw Północy: Królowa Calanthe
Nowy Dowódca Scoia’tael: Dana Meadbh
Nowy Dowódca Skellige: Svalblod
Nowa zakładka z Księdze Nagród z Drzewkami Dowódców
101 nowych kart z dodatku Krwawa Klątwa
57 nowych kontraktów
Umiejętności kart, które są aktywowane przez obrażenia i wzmocnienia, nie będą aktywowane przez umiejętności zmieniające siłę jednostki na określoną wartość.
Wizualne zmiany ikon statusu karty.
Wizualne zmiany ikon umiejętności rozkaz i ładunek.
Czterokrotne upłynięcie czasu na zegarze tury w jednej partii powoduje teraz automatyczne poddanie gry.
Dodano dźwięk nakładania i usuwania statusów kart.
Rewersy kart można teraz obracać na ekranie wyboru rewersów.
Dźwięki tła plansz do gry słychać teraz na ekranie wyboru planszy.
W sklepie przytrzymaj naciśnięty przycisk boczny kontrolera, by zwiększyć lub zmniejszyć liczbę beczek, które chcesz kupić za złoto.
Status „zablokowana” nie usuwa już innych statusów kart i nie pozostaje już na kartach po przejściu na cmentarz.
Karty ze statusem Fatum są teraz wygnane po opuszczeniu planszy, a nie po przejściu na cmentarz.
Dodano nowy rodzaj kart: Fortel. Karty tego rodzaju nie mogą być brane na cel przez inne. Jedyną kartą tego rodzaju jest w tej chwili Przewaga Taktyczna.
Neutralne:
Krzyż Alzura: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Avallac’h: Wiedzący: siłę zmieniono z 2 na 1, a koszt werbunku z 12 na 11.
Klucznik: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 12 na 14.
Chironex: obrażenia zadawane przy rozmieszczeniu zmieniono z 4 na 3.
Jednorożec: wzmocnienie dawane przy rozmieszczeniu zmieniono z 4 na 3.
Róg Dowódcy: wzmocnienie zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 14 na 11.
Duda: Mąciciel i Duda: Towarzysz (karty specjalne tworzone przez Zoltana: Szelmę) mają teraz status Fatum.
Eskel: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
Lambert: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
Vesemir: siłę zmieniono z 3 na 2, a koszt werbunku z 7 na 8.
Niebieski Sen Hanmarvyna: koszt werbunku zmieniono z 11 na 13.
Nivellen: siłę zmieniono z 5 na 4, a umiejętność na: „Przenieś 3 sąsiadujące jednostki do drugiego rzędu”.
Płotka: koszt werbunku zmieniono z 9 na 10.
Dekret Królewski: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
Potwory:
Eredin Bréacc Glas: premię do werbunku zmieniono z 15 na 16, a umiejętność dowódcy zmieniono na „Rozkaz: Wzmocnij jednostkę o 4 i daj jej tarczę”.
Gernichora: premię do werbunku zmieniono z 13 na 11.
Szepciucha: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Skellige:
Crach an Craite: premię do werbunku zmieniono z 17 na 16, a jego umiejętność dowódcy może teraz brać na cel tylko wrogie jednostki.
Birna Bran: koszt werbunku zmieniono z 8 na 10.
Myszowór: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Skald Heymaey: siłę zmieniono z 4 na 3.
Królestwa Północy:
Królowa Meve: premię do werbunku zmieniono z 17 na 16.
Keira Metz: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Scoia’tael:
Brouver Hoog: premię do werbunku zmieniono z 15 na 14.
Rada Isengrima: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Paulie Dahlberg: siłę zmieniono z 5 na 6, a umiejętność zmieniono na: „Rozkaz: Wzmocnij jednostkę po lewej stronie o 2 lub daj jednostce po prawej stronie tarczę”.
Nilfgaard:
Morvran Voorhis: premię do werbunku zmieniono z 18 na 17.
Ceallach Dyffryn: siłę zmieniono z 5 na 3, a umiejętność na: „Rozmieszczenie: Oczyść wszystkie sojusznicze jednostki w tym rzędzie”.
Krowie Truchło (jednostka tworzona przez Siewcę Zarazy): umiejętność zmieniono na: „Fatum. Szpieg. Na koniec tury wroga daj sąsiadującym jednostkom truciznę i zniszcz tę kartę”.
Siewca Zarazy: siłę zmieniono z 2 na 3, a koszt werbunku z 7 na 5.
Menno Coehoorn: koszt werbunku zmieniono z 10 na 9.
Vattier de Rideaux: koszt werbunku zmieniono z 12 na 11.
Poprawki:
Umiejętności pasywne Brana Tuirseacha i Koral nie aktywują się już, kiedy przeciwny gracz użyje Kambiego do odrzucenia karty z ręki.
Usunięto błąd, na skutek którego zegary/liczniki umiejętności niektórych jednostek były czasami wyświetlane nieprawidłowo.
Usunięto błąd, na skutek którego podczas używania kontrolera anulowanie wyszukiwania gier w trybie klasycznym lub sezonowym skutkowało wybraniem treningu.
Podczas używania kontrolera po wejściu do menu „Gra” domyślnie będzie teraz wybierany tryb klasyczny, a nie sezonowy.
Usunięto błąd, na skutek którego w wersji GWINTA na PlayStation 4 po wznowieniu gry z trybu spoczynku pojawiał się komunikat o odłączonym kontrolerze, ale nie dało się go odrzucić.
Usunięto błąd, na skutek którego w wersji GWINTA na PlayStation 4 naciśnięcie przycisku kwadrat w menu „Gra” w celu edycji talii powodowało wczytanie innej talii niż wybrana.
Usunięto błąd, na skutek którego przycisk zakończenia tury błyskał w trakcie tury przeciwnika.
Usunięto błąd, na skutek którego umiejętność Porońca (i Kłobuka) przestawała działać po przeniesieniu do innego rzędu.
Usunięto błąd, na skutek którego kontrakt „To się nie godzi!” nie był wyświetlany w kategorii „Wiedźmińskie Opowieści” w menu kontraktów.
Na ekranach podglądu kart dowódców w module tworzenia talii dodano informację, że dowódcy użytego w danej talii nie można zniszczyć.
Opis Mistrzowskiej Włóczni w wersji koreańskiej brzmi teraz zgodnie z prawdą: „Zadaj wrogowi 1 pkt obrażeń”, a nie „Zadaj sąsiadującemu wrogowi 1 pkt obrażeń”.
Opis Nadzorcy Niewolników w wersji francuskiej podaje teraz zgodnie z prawdą, że przy tej umiejętności brane są pod uwagę wszystkie jednostki, a nie tylko „zablokowane” jednostki wroga.
Opis Koral w wersji polskiej brzmi teraz zgodnie z prawdą: „Za każdym razem, gdy odrzucasz kartę specjalną”, a nie „Odrzuć kartę specjalną”.
Naprawiono błąd w polskiej wersji GWINTA, na skutek którego opis Letho z Gulety błędnie nazywał Egana Auckesem.
Na karcie wyniku rankingowego na ekranie profilu gracza opis postępów partii w legendzie podaje teraz właściwą liczbę partii potrzebnych do osiągnięcia maksymalnego potencjału postępów.
Źródło: playgwent.com / Ilustracja wprowadzenia: CD Projekt
Co w tym tygodniu zobaczymy w kinach na VOD? Między innymi trafi do nas druga część filmu Troll, a także sequel Pięciu koszmarnych nocy. Do tego trochę klasyki i premier na VOD. Nowości na Netflix Troll 2 (1.