Z okazji tej premiery Brandon Tieh, utalentowany artysta tworzący treści 3D, przygotował coś magicznego i zaprezentował swoje fantazyjne dzieło Magic Valley. Brandon tchnął życie w swoją pracę za pomocą karty graficznej GeForce RTX, która akcelerowała oświetlenie i okluzję otoczenia, by w zaledwie kilka sekund przygotować zasoby dla sceny. Wzbogacił ją za pomocą obelisków wymodelowanych w programie Blender, gdzie ray tracing OptiX w rzutni programu jest akcelerowany przez platformę RTX i zapewnia wysoce interaktywny i fotorealistyczny rendering.
Następnie Tieh połączył wszystkie elementy w silniku graficznym Unreal Engine, który jest wspierany przez sztuczną inteligencję. W programie działa zasilana przez AI technika NVIDIA DLSS Super Resolution, która przeskalowuje klatki renderowane w niższej rozdzielczości i pozwala na większą interaktywność i płynne działanie aplikacji.
Jeżeli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat warsztatu Brandona Tieha, zastosowań AI oraz aplikacji kreatywnych odwiedź najnowszy wpis na blogu In The NVIDIA Studio.