Ogłoszono również, że Forever Skies i Trepang2 to najnowsze gry, które uzyskają wzrost wydajności dzięki DLSS 2.
Poza tym, jeszcze przed oficjalną premierą, gracze mogą zagrać w demo Warhaven wspierane przez technikę DLSS 2. Do 26 czerwca włącznie można uruchomić fragment gry wykorzystujący 6 żołnierzy, 4 nieśmiertelnych, 4 mapy i 2 tryby rozgrywki. Gdy Warhaven oficjalnie zadebiutuje tej jesieni, wydajność gry wzrośnie jeszcze bardziej dzięki implementacji techniki NVIDIA DLSS 3, a opóźnienia systemowe zostaną zredukowane dzięki NVIDIA Reflex.
Wtyczka NVIDIA DLSS 3 do Unreal Engine 5.2 już opublikowana
Unreal Engine to otwarte i zaawansowane narzędzie do tworzenia grafiki 3D w czasie rzeczywistym, które daje twórcom swobodę i kontrolę nad generowaniem najnowocześniejszych scen i modeli 3D w czasie rzeczywistym, interaktywnych doświadczeń i immersyjnych wirtualnych światów.
Dzisiaj Unreal Engine od Epic Games został udoskonalony dzięki wtyczce obsługującej technikę Frame Generation. Od teraz wszyscy twórcy gier i aplikacji wykorzystujący Unreal Engine mogą w pełni skorzystać z potencjału techniki DLSS 3 wspieranej przez sztuczną inteligencję.
Wszyscy chętni mogą zapoznać się z wpisem na blogu NVIDIA poświęconemu integracji wtyczki w Unreal Engine oraz z wywiadem Inside Unreal na ten temat.
Więcej gier z DLSS
Tempo rozwoju DLSS nadal rośnie, a kolejne tytuły otrzymują wsparcie tej techniki:
Cytat
„NVIDIA DLSS 3 oferuje niezwykle imponującą technikę generowania klatek, a wtyczka dla Unreal Engine 5.2 da deweloperom świetny wybór, jeśli chodzi o zwiększenie jakości i wydajności ich gier.”
– Nick Penwarden, wiceprezes ds. inżynierii w Epic Games
Więcej informacji:
Artykuł na temat wtyczki NVIDIA DLSS w Unreal Engine 5.2:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/dlss-3-unreal-engine-5-2-plugin-released/
Lista gier wykorzystujących technikę DLSS:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-rtx-games-engines-apps/