Pod koniec sierpnia br. Down to Hell zadebiutowało na PC. Za konwersję i wydanie gry w cyfrowej dystrybucji (Nintendo eShop) odpowiada Ultimate Games S.A.
Down to Hell opowiada historię bezimiennego rycerza, który mierzy się ze światem pełnym chaosu oraz demonicznych kreatur. Produkcja Red Dev Studio koncentruje się na walce – gracz może korzystać ze słabych (szybkich) i silnych (wolnych) ataków podstawowych. Ciosy łączyć można w dłuższe sekwencje, a dodatkowe możliwości dają też czary oraz ciosy specjalne. Twórcy Down to Hell przygotowali również system ripost, dzięki któremu możliwe jest odparcie niektórych ataków.
Gra oferuje w sumie dwa zróżnicowane rozdziały, w których nie zabraknie starć z różnymi kreaturami i bossami (m.in. demoniczny robal Crimson i diabelna panna Solitude). Jak wskazują twórcy, ukończenie Down to Hell zajmuje przeciętnie ok. 3 godzin.
„Down to Hell to slasher o niepowtarzalnym klimacie. Mroku grze nadaje dodatkowo wystylizowana oprawa graficzna, a dużą rolę pełni także ścieżka dźwiękowa, która obejmuje m.in. utwory polskich zespołów heavymetalowych Decapitated i Koronal” – mówi CEO Ultimate Games S.A., Mateusz Zawadzki.
Główne cechy Down to Hell:
Datę premiery Down to Hell na Nintendo Switch ustalono na 23 grudnia 2019 r.
Źródło: informacja prasowa / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe