Na sam początek gra pojawi się na iPhone’ach, a w dalszej kolejności na urządzeniach z systemem operacyjnym Android. Podekscytowania tym faktem nie krył Jason Slama – szef projektu GWINT.
Do rozpoczęcia prac przy mobilnym GWINCIE przygotowywaliśmy się od dłuższego czasu. Kluczowym jest dla nas to, by wiernie przenieść wszystko, co stanowi o unikatowości naszej karcianki — piękną grafikę oraz rozbudowaną rozgrywkę — do mniejszego, ale nie mniej ambitnego formatu, jakim są smartfony. Przystosowaliśmy także nasze technologie, w tym napędzającą rozgrywkę sieciową GWINTA platformę GOG Galaxy, by mogły w pełni obsłużyć platformy mobilne. Efekty naszej pracy będziecie mogli zobaczyć jeszcze w tym roku, na co osobiście nie mogę się doczekać.
GWINT od momentu debiutu wersji BETA przeszedł szereg aktualizacji, które znacząco zmieniły oryginalną rozgrywkę znaną z trzeciego Wiedźmina. Mobilna wersja wiedźmińskiej karcianki z pewnością pomoże dotrzeć jej do jeszcze większego grona graczy i być może stanie się w końcu godną konkurencją dla Hearthstone’a.
Źródło: playgwent.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe