Gra F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z technikami graficznymi firmy NVIDIA

NVIDIA poinformowała, że wydana wczoraj na komputery PC gra F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch została naszpikowana technikami graficznymi, takimi jak NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex oraz ray tracing DXR.

Oświetlenie oparte na ray tracingu. Nawet trzy razy wyższa wydajność dzięki NVIDIA DLSS

W grze F.I.S.T. zastosowano efekty związane ze światłem (m.in. odbicia, globalne oświetlenie, kaustyka) wykorzystujące ray tracing, które znacząco zwiększają jakość rozgrywki.

Wykorzystana w grze technika NVIDIA DLSS charakteryzuje się doskonałym skalowaniem na wszystkich kartach graficznych RTX i we wszystkich rozdzielczościach oraz ogromnym wzrostem wydajności w rozdzielczości 4K z włączonym ray tracingiem. DLSS oferuje nawet 3-krotny wzrost wydajności w rozdzielczości 4K, pozwalając na rozgrywkę z włączonym ray tracingiem w jakości 60 kl./s w 4K na kartach RTX 3060 Ti i szybszych.

Również użytkownikom laptopów z kartami GeForce RTX technika DLSS umożliwia uruchamianie gry F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch z maksymalnymi ustawieniami i płynnym wyświetlaniem obrazu:

NVIDIA DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej jakości obrazu.

Opóźnienia niższe o 45% dzięki NVIDIA Reflex

Studio TiGames wykorzystało w grze F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch wyjątkową technikę NVIDIA Reflex, która pozwoliła zredukować opóźnienia systemowe nawet o 45%.

Zastępca redaktora naczelnego

Miłośnik literatury (w szczególności klasycznej i szeroko pojętej fantastyki), kina, komiksów i paru innych rzeczy. Jeżeli chodzi o filmy i seriale, nie preferuje konkretnego gatunku. Zazwyczaj ceni pozycje, które dobrze wpisują się w daną konwencję.

Więcej informacji o
,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zarejestruj się, jeśli nie masz konta Nie pamiętasz hasła?