Escape from Naraka to świetny przykład tego, co niewielki zespół niezależnych programistów może osiągnąć dzięki technikom, które NVIDIA udostępnia bezpłatnie twórcom gier. Pokazuje również łatwość, z jaką programiści mogą implementować najnowsze techniki w swoich grach, dzięki odpowiednim narzędziom i wsparciu technicznemu.
RTX ON. Ray tracing i DLSS zapewniają najlepsze wrażenia w grze Escape from Naraka
Dzięki technice DLSS, gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX mogą cieszyć się rozgrywką w najwyższych rozdzielczościach z wysokim poziomem szczegółów.
Posiadacze kart graficznych GeForce RTX m.in. marek Gainward i Palit mogą osiągnąć nawet dwukrotny wzrost wydajności w 4K i maksymalnymi ustawieniami graficznymi, z zachowaniem jakości obrazu zbliżonej do rozdzielczości natywnej. Bez DLSS żadna karta NVIDIA nie mogłaby zapewnić 60 klatek na sekundę w tym scenariuszu. Natomiast dzięki DLSS, 60 kl./s w 4K z aktywnym ray tracingiem osiągają karty GeForce RTX 3070 i szybsze.
W rozdzielczości 1440p już prawie każda karta NVIDIA osiąga poziom 60 kl./s.
Posiadacze monitorów Full HD mogą całkowicie zapomnieć o jakichkolwiek ograniczeniach, ponieważ każda karta GeForce RTX gwarantuje znacznie powyżej 60 kl./s.
DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie wyraźny i ostry obraz. Oferuje zapas wydajności, który gracze mogą wykorzystać do poprawy jakości obrazu lub zwiększenia rozdzielczości. Tylko DLSS zapewnia duży wzrost kl./s przy zachowaniu jakości obrazu porównywalnej z natywną we wszystkich rozdzielczościach, nawet w 1080p.
„Implementacja techniki NVIDIA DLSS w naszej grze była szybka i łatwa dzięki wtyczce do silnika UE4. Zapewniliśmy graczom maksymalną wydajność podczas podejmowania wszystkich wyzwań, jakie ma do zaoferowania Escape From Naraka.” – powiedział Yosua Bayu ze studia Xelo Games