Omnipotent – użytkownik forum ResetERA, który w przeszłości podawał już różne informacje o Elden Ring, i nie tylko – wyjawił ostatnio, jakoby ważną bazą inspiracji From Software były koncepty znane nam już z kultowego Shadow of Colossus. Oczywiście nie dojdzie do zupełnego odwrotu w stronę otwartego świata, jako że występować będą mniejsze, połączone ze sobą lokacje, niczym w chociażby Dark Souls. Otwarte przestrzenie łączyć się zatem będą z misternym level designem, który stanowi wizytówkę gier Fromów. Elden Ring czerpać ma także swoje wzorce z terenów Szkocji.
Inną sporą nowością ma być ciągła zmiana struktury świata. I nie chodzi o „scenariuszowe” przetasowania – bo i to zresztą miało miejsce już przy okazji poprzednich tytułów FS – tylko np. niespodziewane pojawianie się przeciwników w zupełnie innych lokacjach. Pojawić się ma również cykl dnia i nocy oraz zmienność pogody.
Warto zaznaczyć, iż mimo wszystko nadal jesteśmy w fazie plotek, równie dobrze zatem powyższe informacje nie będą prawdziwe. Ale może i jest w tym wszystkim jakieś ziarno prawdy?
Elden Ring to wspólne dzieło twórców serii Dark Souls oraz George’a R.R. Martina. Autor Pieśni lodu i ognia został zaangażowany przez Japończyków w celu opracowania warstwy fabularnej oraz wykreowania fantastycznego świata gry. Podczas rozgrywki będziemy podróżować po rozmaitych królestwach, gdzie staniemy twarzą w twarz z ich przywódcami, a zwycięskie wyjście z tych pojedynków wzbogaci nas o wyjątkowe umiejętności.
Źródło: gamerant.com/ Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe