Spółka Astro związała się z TVN Media umową brokerską dla kanału E-Sport TV na okres 3 lat. Do spółki zależnej od TVN Media należą takie kompetencje jak: obsługa sponsorska kanału, a także wypełnienie spotami całego czasu reklamowego. Pierwsze efekty współpracy pojawią się 3 września.
– Powyższe wydarzenie stanowi zwieńczenie prowadzonych dotychczas przez Zarząd działań zmierzających do komercjalizacji kanału E-sport TV – komentuje Astro.
Rewolucja prawdopodobnie została spowodowana tym, iż esportowy kanał przynosił tylko straty. Miejsce w kampaniach promocyjnych znalazł wyłącznie w firmach Hewlett-Packard i Intel. Ekspozycja oferowana dotychczas przez E-Sport TV nie spotkała się z zainteresowaniem ze strony innych mediów. Pierwsze półrocze przyniosło spółce Astro straty na poziomie 175 tysięcy złotych. Pozytywnym akcentem jednak było podpisanie umowy, po której akcje spółki wzrosły o 16 %.
– Głównym punktem ramówki będą rozgrywki esportowe oraz relacje z najbardziej prestiżowych turniejów na świecie. Pozostały czas antenowy mają wypełniać programy rozrywkowe, dokumentalne czy talk-show. W ten sposób telewizja chce dotrzeć do jeszcze szerszej grupy odbiorców niż ta, która aktualnie ogląda takie rozgrywki w internecie –Takie zdanie o projekcie wyrazili włodarze kanału.
Dzięki podpisanej umowie znacznie zwiększyły się szanse na zdobycie praw do transmisji z największych turniejów e-sportowych, dzięki czemu regularnie w polskiej telewizji będzie można oglądać zmagania najlepszych graczy komputerowych na całym świecie.
Do E-Sport TV mają dostęp użytkownicy sieci kablowych takich, jak: Multimedia, Vectra, Netia, Inea, TOYA czy Orange.
Źródło: eweszlo.pl | Zdjęcie główne: E-Sport TV