Premiera Red Dead Redemption 2 będzie miała miejsce za nieco ponad trzy tygodnie. Nic dziwnego, że kampania reklamowa prowadzona przez polskiego wydawcę gry – w tej roli niezawodna Cenega – nabiera coraz większego tempa. Niedawno w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie pojawiły się okazałych rozmiarów banery zachęcające nas do chwycenia za rewolwer i wyruszenia – już wkrótce – w samotną krucjatę przez chylący się ku zmierzchowi Dziki Zachód! A może być to nie lada podróż – wedle najnowszych wieści w tworzeniu świata najnowszego RDRa wzięło udział aż 1000 aktorów.
Banery reklamowe wisieć będą do końca października. Po sukcesie pierwszego Red Dead Redemption zaniedbanie kampanii reklamowej wołałoby o pomstę do nieba, a wszystko wskazuje także na to, że druga część wykonana została z nie mniejszym rozmachem. Dowiemy się o tym już 26 października!