Najnowsza odsłona przygód Kratosa, to świeże spojrzenie na całą serię. Rozgrywka uległa znaczącym zmianom, stając się jeszcze bardziej epicka i widowiskowa. Znaczącą rolę w sukcesie gry miała emocjonalna fabuła, opierająca się na burzliwej relacji pomiędzy ojcem, a synem. Gracze wciąż żyli nadzieją, że być może doczekamy się rozszerzenia znanej nam historii rodziny bogów, jednak złudzenia te rozwiał Cory Barlog – reżyser gry.
Barlog w GameOverGreggy Show powiedział, że rzeczywiście planowano DLC do God of War, jednak ambicje przerosły możliwości twórców:
DLC musiałoby skończyć jako osobna gra. Każdy, kto widział moje projekty i plany mówił wprost – stary, to jest za duże by być zwykłym DLC.
Jako że planowane DLC rozmiarami miałoby przypominać Uncharted: Zaginione dziedzictwo, jego produkcja wiązałaby się z olbrzymimi kosztami. Zdecydowano się więc na porzucenie pomysłu i skupienie się na pełnoprawnej kontynuacji.
God of War pojawił się ekskluzywnie na konsole PS4 20 kwietnia 2018 roku.
Źródło: dualshockers.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe