Od samego początku studio CD Projekt RED zapewniało, że świat w Cyberpunk 2077 będzie ogromny. Pierwszy opublikowany gameplay pokazał również, że otrzymamy możliwość przemierzać go za pomocą samochodu. Jednak czy w związku z tym świat nie będzie monotonny i przepełniony pustką? Wątpliwości te rozwiewa Miles Tost.
Sześć dzielnic w Night City zaprojektowano tak, aby były wyjątkowe pod wieloma względami – ich architektury, kultury, atmosfery, ludzi tam żyjących i problemów, z którymi się borykają. Upewniamy się, że wszystkie te dzielnice stworzą jedno spójne i wiarygodne środowisko miejskie
Tost podkreślił także, że każda dzielnica będzie miała swoje podłoże historyczne, które miało wpływ na jej aktualne ukształtowanie.
Nie wszystkie części miasta pokrywa ciemność rzucana przez cienie drapaczy chmur. Przykładowo Pacifica, która była dzielnicą planowaną jako główny ośrodek turystyczny w Night City. Kiedy zabrakło funduszy wraz z nimi umarły marzenia, pozostawiając wiele rozpoczętych projektów budowlanych niedokończonych i ostatecznie przejętych przez gangi jako kryjówki. Każda dzielnica ma swoją historię, którą będziesz mógł odkryć. Bardzo ważne jest dla nas, aby pozwolić na tę różnorodność, jednocześnie utrzymując ją w zgodzie z tradycją naszego świata.
Wygląda na to, że Night City zaoferuje graczom bogaty, pełen ciekawych historii świat, który nie pozwoli choć na chwilę nudy. Cyberpunk 2077 nie posiada jeszcze oficjalnej daty premiery.
Źródło: www.gamingbolt.com / Ilustracja wprowadzenia: mat. prasowe