Jak wskazują dane z rynku brytyjskiego Battlefield V sprzedaje się o 63% gorzej od swojego poprzednika, czyli Battlefielda 1. Gra od DICE nie zdołała nawet zająć miejsca w pierwszej trójce zestawienia, a mówimy przecież o znanej marce z ogromną kampanią marketingową.
Sytuacja przypomina losy nowego dzieła Bethesdy – Fallouta 76, który również bardzo szybko taniał. Choć akurat w tym przypadku zrozumiała jest słaba sprzedaż, która była następstwem miażdżąco złych recenzji, tak w jeśli chodzi o nowego Battlefielda, to tytuł dość dobrze został przyjęty przez krytyków i graczy.
Wygląda na to, że jednak to nie wystarczyło i EA również próbuje ratować sprzedaż dużymi przecenami. Battlefielda V można obecnie kupić w amerykańskiej sieci Best Buy za 40 dolarów, gdy cena premierowa wynosiła 60 dolarów. Natomiast w sklepach Target grę można dostać już za 30 dolarów, czyli za połowę ceny.
Tak duże przeceny zaledwie tydzień po wydaniu gry? Jeśli tego typu sytuację będą się częściej powtarzać, to gracze chyba zupełnie przestaną kupować gry w pre-orderach czy w dniu premiery.
Źródło: ppe.pl | Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe