Najlepsze wrażenia w Battlefield 2042 zapewni karta graficzna GeForce RTX
Od dzisiaj w ramach wczesnego dostępu gracze mogą cieszyć się rozgrywką w Battlefield 2042. Już od dnia premiery grę wspierają techniki NVIDIA DLSS oraz NVIDIA Reflex, a także wykorzystująca ray tracing okluzja otoczenia. DLSS zapewnia dwukrotny wzrost wydajności w rozdzielczości 4K, a NVIDIA Reflex redukuje opóźnienia systemowe nawet o 28%. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule na stronie https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-2042-dlss-ray-tracing-reflex-out-now/.
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition zyskuje wzrost wydajności nawet o 85% dzięki DLSS
Wczoraj zadebiutowała Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, a gracze posiadający w swoich komputerach stacjonarnych lub laptopach kartę graficzną GeForce RTX mogą uaktywnić technikę NVIDIA DLSS, aby przyspieszyć działanie gry nawet o 85%.
Bright Memory: Infinite przyspiesza ponad dwukrotnie dzięki DLSS
Bright Memory była w ubiegłym roku dobrze przyjętą (choć krótką) grą akcji, demonstrującą w jaki sposób jeden twórca może stworzyć wysokiej jakości dopracowany tytuł przy użyciu silnika Unreal Engine 4. Właśnie wydany został wyczekiwany sequel w postaci gry Bright Memory: Infinite. Na pecetach gra wzbogacona jest o wspierane przez ray tracing odbicia światła, cienie, kaustykę oraz oświetlenie globalne, a także wykorzystuje zwiększającą wydajność technikę NVIDIA DLSS, a o redukcję opóźnień systemowych nawet o 49% dba NVIDIA Reflex.
W przypadku ustawienia maksymalnych ustawień graficznych i włączenia wszystkich efektów ray tracingu, Bright Memory: Infinite przyspiesza ponad dwukrotnie po włączeniu techniki NVIDIA DLSS: