Podczas streamu na platformie Twitch deweloperzy pracujący nad Anthem opowiedzieli o Twierdzach. Mają one być dodatkowym elementem rozgrywki, w którym gracze przechodząc przez kolejne pomieszczenia zmierzą się z przeciwnikami oraz rozwiążą pomniejsze zagadki. Podobny model spotkaliśmy już m.in. w formie Szturmów w Destiny, natomiast w większości gier MMO nazywane się po prostu lochami. BioWare zapewniło, że Twierdza otrzymają matchmaking, czyli system pozwalający na dobieranie graczy do wspólnej rozgrywki. Zatem nie zawsze będziemy musieli czekać na znajomych. W grze jednak nie zobaczymy raidów, czyli rozbudowanej i trudniejszej wersji lochów. Zamiast nich twórcy zaproponują inne aktywności urozmaicające rozgrywkę po zakończeniu głównego wątku fabularnego.
Anthem będzie miał swoją premierę 22 lutego na PC, PS4 i Xbox One. Gra ma położyć nacisk na zmagania sieciowe, chociaż autorzy obiecują, że ważna będzie także opowieść. Nie zabraknie oczywiście tradycyjnych misji fabularnych, wykonywanych ze znajomymi lub w pojedynkę. Niedawno zapowiedziano również edycję specjalną – Legion Świtu. Nawiązywać będzie do historii grupy wojowników, która pod przywództwem Heleny Tarsis uratowała ludzkość w jej kryzysowym momencie. Zaoferuje również zestaw unikalnych zbroi, dodatkowy typ uzbrojenia oraz dostęp do dema przed premierą.
Źródło: YouTube / Ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe