Artysta tworzy cyfrowe, fotorealistyczne sceny, które są następnie płynnie integrowane z filmami, reklamami i grami komputerowymi. Tym razem Surfaced Studio wybrał projekt, który zapewni immersyjne doświadczenia. Swoją pracę rozpoczął od programu Adobe After Effect, gdzie przygotował surowy plik wideo. Dokonał stabilizacji obrazu za pomocą narzędzia Warp Stabilizer, a następnie oczyścił tło z rozpraszających detali korzystając z narzędzia Mocha Pro. Zadania zostały wykonane o wiele szybciej, ponieważ korzystały z akceleracji karty graficznej GeForce RTX 4080 w jego laptopie.
Razer Blade 16 pozwolił bez żadnych trudności odtworzyć całą wykreowaną scenę ze wszystkim teksturami i materiałami z przejrzystością ustawioną na maksimum w silniku graficznym Unreal Engine w rozdzielczości 4K. Karta GeForce RTX 4080 korzysta z techniki NVIDIA DLSS, która dzięki mocy AI zapewnia większą płynność rzutni aplikacji zwiększając rozdzielczość renderowanych klatek bez dodatkowego obciążenia systemu.
Przez ograniczony czas przy zakupie laptopa Razer Blade 16 zasilanego karta graficzną GeForce RTX serii 40 nabywcy mogą odebrać wyczekiwaną grę Alan Wake 2.
Więcej informacji na temat tworzenia efektów specjalnych i twórczości Surfaced Studio można znaleźć w najnowszym wpisie na blogu In The NVIDIA Studio.