Romans Activision z Sony trwa w najlepsze. W jego efekcie gracze korzystający z konsol PlayStation otrzymają miesiąc wcześniej wszystkie dodatki, które zostaną wydane do Call of Duty: Black Ops 4.
Sony nie tylko zadbało o czasową wyłączność na nadchodzące DLC. Umowa między obiema firmami także rygorystycznie precyzuje zasady tworzenia materiałów reklamowych. W jej efekcie na wszystkich reklamach telewizyjnych oraz wszystkich innych oficjalnych materiałach reklamowych zobaczymy jedynie logo PlayStation. Przykład tego zaobserwować możemy na poniższym filmie zamieszczonym na Twitterze, na którym oprócz konsoli Sony nie zobaczymy ani znaczka konkurencji ze znaczkiem X, ani symbolu PC.
Zobacz również: Call of Duty: Black Ops IIII bez kampanii fabularnej?
Get a first look at #BlackOps4. Tune in to the livestream event on May 17. Learn more:
— Call of Duty (@CallofDuty) 14 maja 2018
Przypominamy, że już 17 maja ma się odbyć pierwsze wydarzenie społecznościowe, w trakcie którego mamy otrzymać więcej informacji o nadchodzącej produkcji.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Call of Duty: Black Ops 4 ma się ukazać 12 października 2018 roku.
Źródło: YouTube (TheGamingRevolution)/ Ilustracja wprowadzenia: Materiały prasowe