Czym jest God of War – tytuł, który w ostatnim czasie narobił wokół siebie całe mnóstwo (bardzo pozytywnego!) szumu – mówić chyba nie trzeba. Przez wielu dzieło okrzyknięte najlepszą produkcją na konsolę od dłuższego czasu, a przed naszą redakcję – najlepszą grą w jaką przyszło nam zagrać od czasów Wiedźmina 3! Wiadomo jednak, że nie od razu Kraków zbudowano, a los serii mógł wyglądać całkiem inaczej. Dlatego przenieśmy się nieco w przeszłość i sprawdźmy jak wyglądał ledwie zalążek produkcji, która zatrzęsła właśnie rynkiem gamedevu!
Zobacz również: #10Kratosa – wymyśl trening dla Boga Wojny i zgarnij limitowaną edycję konsoli PS4 Pro!
Pierwsze co ukazuje się naszym oczom to dość prowizoryczne animacje i modele postaci. Prototypiczny projekt obfitował także w liczne walki z ludźmi, a nie z draugrami, których niezmierzone zastępy przyjdzie nam przetrzebić podczas rozgrywki. Całość materiału wideo komentują deweloperzy oraz w największej mierze Cory Balrog – reżyser odpowiedzialny za to jak wygląda Kratos dnia dzisiejszego. Jak oceniacie zmiany, które nastąpiły na drodze dojrzewania produkcji? Niewątpliwie twórcy studia z Santa Monica poświęcili wiele pracy, abyśmy bez zawodu mogli poznać Pana Wojny w pełnej krasie.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=160&v=-eq8NwuYBO8
Źródło: dualshockers.com; ilustracja: materiały promocyjne